مدیر کل نوسازی مدارس قم گفت:
مدیرکل نوسازی مدارس استان قم گفت: ۴۰ درصد از مدارس قم توسط خیرین ساخته شده که این رقم بسیار قابل قبولی در کشور است.
کد خبر: ۵۹۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 22 April 2018

به گزارش تابناک قم،محسن پورگلیان با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قم بیان کرد: این جشنواره بیستم اردیبهشت با تقدیر از خیرینی که بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ مدرسه ساخته‌اند برگزار می‌شود.

وی در ادامه بر این مسئله تأکید کرد که ۴۰ درصد از مدارس قم توسط خیرین ساخته شده است که این رقم در کشور رقم بالایی است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم همچنین با اشاره به پروژه هایی که طی سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: سال گذشته هشت پروژه آموزشی و پرورشی با زیربنای ۸ هزار و ۷۴۲ مترمربع در قالب ۵۲ کلاس به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: عمده این پروژه‌ها در مناطق شهری، پردیسان، روستاهای سراجه، جعفریه، مؤمن آباد و قمرود به بهره‌برداری رسیده است.

پورگلیان به پروژه خیریه شهید هندویان اشاره و بیان داشت: این پروژه در ۱۳ هزار مترمربع زیربنا ساخته شده که بزرگترین مجموعه آموزشی شهر قم است.

وی بیان کرد: این پروژه شامل ۴ فاز آموزشی و ۲ فاز ورزشی و یک فاز فرهنگی و تربیتی است که دو فاز آن در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و ساخت فاز سوم و چهارم آن هم که شامل ورزشی و تربیتی است در سال ۹۷ آغاز می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم همچنین به استانداردسازی وسایل سرمایشی و گرمایشی مدارس در سال گذشته هم اشاره و عنوان کرد: طی سال گذشته ۱۹ مدرسه در قالب ۲۲۸ کلاس درس و زیربنای ۲۸ هزار مترمربع استاندارد سازی شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار