رئیس هیات نجات غریق استان کرمانشاه گفت: پیگیریم تا در اماکن آبی پرخطر استان در فصل تابستان ناجی غریق مستقر کنیم.
کد خبر: ۵۹۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 28 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سعید نصراللهی، با اشاره به چهار مورد غرق شدگی منجر به فوت در استان طی یک ماه گذشته، اظهار کرد: هیات نجات غریق استان در نظر دارد با آماده سازی طرحی نسبت به شناسایی اماکن آبی پرخطر استان و استقرار ناجیان غریق در این اماکن اقدام کند.

وی بابیان اینکه این طرح باید ابتدا توسط ستاد بحران استانداری کرمانشاه تصویب و بودجه ای برای آن اختصاص یابد، افزود: باتوجه به قرار داشتن در آستانه تابستان و افزایش تعداد موارد غرق شدگی در این فصل، استقرار ناجیان غریق در اماکن پرخطر استان امری ضروری است.

رئیس هیات نجات غریق استان کرمانشاه همچنین از آغاز اجرای طرح نظارت بر استخرهای کرمانشاه برای صدور مجوز بازگشایی آنان خبر داد و افزود: از آنجایی که مجوز فعالیت تمامی استخرهای استان یکساله است، پس از پایان هرسال باید برای دریافت مجوز فعالیت در سال جدید اقدام کنند که در راستای صدور مجوز فعالیت مجدد آنها اقدامات نظارتی مختلفی از سوی هیات نجات غریق و با همکاری مرکز بهداشت انجام می گیرد.

وی بیمه مسئولیت مدنی، استاندارد بودن تعداد نجات غریق و موضوع بهداشت را از فاکتورهای صدور مجوز بازگشایی استخرها عنوان کرد و گفت: از ابتدای امسال نیز برنامه های آموزشی مختلفی را برای ناجیان غریق استان برگزار کرده‌ایم.

نصراللهی با اشاره به وجود 40 استخر فعال در استان کرمانشاه، یادآورشد: از 400 ناجی غریق استان، 300 نفر مشغول به فعالیتند که 210 نفر آنان مرد و 80 نفر زن هستند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار