معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه پاداش بازنشستگان این اداره کل تا سال 95 پرداخت شده است گفت: 600 میلیارد ریال پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش استان هفته معلم پرداخت می شود.
کد خبر: ۵۹۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 29 April 2018

قنبرعلی خوش آیینه روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال 96، 650 نفر از کارکنان آموزش و پرورش استان بازنشسته شدند.
وی افزود: اکنون نیروهای حق التدریس استان بابت حقوق خود، ریالی مطالبه ندارند اما معوقه حقوق مربوط به امتحانات سال 95 و 96 هنوز پرداخت نشده، البته قول های مساعد برای پرداخت این حقوق داده شده است.

* برنامه های هفته معلم
خوش آیینه در بخش دیگر سخنان خود درباره برنامه های هفته معلم در استان گفت: امسال 223 معلم پویا شهرستانی و 109 معلم پویا استانی در هفته معلم تجلیل می شوند.
وی افزود: معلمان پویا از میان معلمان در حوزه های مختلف همچون جوان، چندپایه، حق التدریس انتخاب شده اند.
وی خاطرنشان کرد: امسال 17 نفر از کارکنان نیز به عنوان معلم ماندگار انتخاب شده اند که مورد تقدیر قرار می گیرند.
به گفته خوش آیینه، تقدیر از 650 معلم و همکاران بازنشسته، نواختن زنگ سپاس، تقدیر از معلمان چندپایه و معلمان عشایر از دیگر برنامه های هفته معلم در استان است.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی با اشاره به وجود یکهزار و 210 دانش آموز استثنایی امسال 370 نفر از معلمان و کارکنان در آموزش و پرورش استثنایی نیز در آیینی مورد تجلیل قرار می گیرند.
164 هزار دانش آموز در 2 هزار آموزشگاه خراسان شمالی زیر نظر 14 هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار