رییس هیئت اسکی استان البرز با اشاره به روزهای پررونق پیست دیزین از زمان بازگشایی از اجرای طرح استعدادیابی این رشته و شناسایی ۳۵ دختر و پسر مستعد در این استان خبرداد.
کد خبر: ۵۹۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ 01 May 2018

به گزارش تابناک : علی عمران سولقانی اظهار کرد: پیست دیزین به دلیل عدم بارش مناسب و کافی برف با تاخیری یک ونیم ماهه آغاز به کار کرد اما از زمان بازگشایی تا هفته گذشته توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

وی افزود: جاذبه های طبیعی پیست دیزین سبب شد علاوه بر اسکی بازان خانواده های زیادی هم در روزهای مختلف هفته به این مکان مراجعه کنند و به نوعی این مجموعه توانست دوره زمانی پررونقی را پشت سر بگذارد.

سولقانی با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته توانسته ایم چهره های جدیدی در این ورزش شناسایی کنیم گفت: ۳۵ دختر و پسر خردسال تحت نظر مربیان این هیئت آموزش های لازم را فرا می گیرندو حتی برای ارتقا فنی آنها اردویی مشترک با یک باشگاه ترکیه ای برای آن ها برگزار شد.

رییس هیئت اسکی استان البرز تصریح کرد: با توجه به نوع آموزش ها واستعداد نفرات جذب شده به طور قطع این ورزشکاران می توانند در آینده در سطح تیم های ملی عملکرد درخشانی را رقم بزنند.

وی به ظرفیت های اسکی چمن البرز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این رشته نیز البرز حرف اول را در سطح کشور می زند و ۱۰۰ درصد نفرات تیم ملی  ومدال آوران شاخص  آن البرزی هستند.

سولقانی در پایان گفت: هنوز میزبانی کشورمان از مسابقات اسکی چمن مشخص نشده و باید تا برگزاری مجمع فدراسیون و اعلام برنامه ها صبر کرد.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار