معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: دو تیم دانش آموزی از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج به مرحله کشوری طرح ملی دادرس راه یافت.
کد خبر: ۶۰۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 11 May 2018

به گزارش تابناک : فرشید علیزاده روز پنجشنبه افزود: در مرحله استانی طرح ملی دادرس 90 تیم در البرز به رقابت پرداختند که تیم دانش آموزی دختر و پسر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و فردیس موفق به کسب امتیاز بالا شدند و جواز شرکت در رقابت کشوری را از آن خود کردند.
وی بیان داشت : طرح دادرس با هدف ترویج فرهنگ سلامت و آموزش امداد و نجات به دانش‌آموزان در مواجهه با بلایای طبیعی، حوادث غیر طبیعی و انسانی در مدارس به اجرا در می آید. 
وی با اشاره به اینکه هر تیم از 14 دانش آموز تشکیل شده است، اظهارکرد: درمرحله استانی ششمین دوره مسابقات المپیاد طرح ملی دادرس 16 تیم به تعداد 240 انش آموز دختر و پسر به مدت 2 روز در مرکز آموزشی - رفاهی ایران مهر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج شرکت کردند.
علیزاده خاطرنشان کرد: تیم های دانش آموزی اشتهارد، آموزش و پرورش ناحیه 3 و 4 کرج نیز به رتبه دوم دست یافتند. 
وی تصریح کرد: دراین دوره دانش آموزان در رشته های پانسمان و پانداژ، اسکان اضطراری ، پناه گیری ، خروج ایمن ، حمل مصدوم ، آتل بندی و شکستگی ، اطفاء حریق، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی ، احیا قلبی ریوی و آزمون کتبی به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: در سال گذشته دو تیم دانش آموزی از البرز در مسابقات کشوری حائز رتبه برتر شدند.
وی ادامه داد: دانش آموزان البرزی در مسابقات انفرادی هم موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه مدال برنز شدند. 
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار