رئیس هیئت فوتبال البرز از برگزاری جشنواره مدارس فوتبال استان البرز به مناسبت روز فوتبال پایه در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد.
کد خبر: ۶۰۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 12 May 2018

به گزارش تابناک : منصور بیک وردی اظهار کرد: این فستیوال با حضور ۱۶ مدرسه فوتبال و با حضور علی طهماسبی مدیر استعدادیابی فدراسیون فوتبال و علی چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوان ایران برگزار شد و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت‌کنندگان به عمل آمد.

وی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره‌های برای فوتبال پایه از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث کشف استعدادها می‌شود و در سال‌های اخیر چندین نوجوان از طریق چنین فستیوال‌هایی به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران راه یافتند.

بیک وردی از برنامه‌های هیئت فوتبال برای فوتبال پایه اشاره کرد و گفت: با تشکیل تیم جدید هیئت فوتبال استان البرز و طبق برنامه‌ریزی که انجام‌شده است توجه فراوانی به فوتبال پایه خواهیم داشت و به‌شخصه معتقدم همین نوجوانان در آینده باید فوتبال ملی ایران را تشکیل دهند.

رئیس هیئت فوتبال البرز در پایان گفت: البرز منبع سرشار از بازیکنان مستعد و شایسته است، متأسفانه در چند سال اخیر در فوتبال البرز آن‌چنان‌که باید به فوتبال پایه بهاداده نشده است و درنهایت باشگاه‌ها نباید نسبت به فوتبال پایه غفلت و کوتاهی کنند؛ چراکه پشتوانه خود را از بین می‌برند.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار