رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز با بیان اینکه تعداد ورزشکاران بیمه شده سال ۹۶ استان البرز ۱۵۵ هزار نفر است، گفت: بالغ بر ۵ درصد جمعیت البرز تحت پوشش بیمه ورزشی است.
کد خبر: ۶۰۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 12 May 2018

به گزارش تابناک : اشکان اردیبهشت با بیان اینکه هیئت پزشکی ورزشی وظیفه نظارت بر موارد بهداشتی باشگاه‌های ورزشی را برعهده دارد، اظهار داشت: بیشترین تخلفات در سطح باشگاه‌های ورزشی عضویت خدمات درمانی و فروش غیر مجاز مکمل‌های ورزشی و ماساژهای غیرمجاز است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز با اشاره به بدهکاری هیئت‌های ورزشی به این هیئت، افزود: هیئت‌ها بابت پوشش پزشکی مسابقات بدهی دارند و هزینه داور و تجهیزات از هیئت‌ها دریافت نشده است ولی هزینه نیروی انسانی باید پرداخت شود تا هیئت پزشکی ورزشی در سختی قرار نگیرد.

وی عنوان کرد: هیئت پزشکی ورزشی برای تعدادی از مسابقات شاخص هیئت‌های ورزشی هزینه پوشش پزشکی را دریافت نکرده و رایگان انجام می‌دهد که این کار برای همراهی با هیئت‌ها برای انجام مسابقات استانی و کشوری است.

اردیبهشت با اشاره به اینکه هیئت فوتبال بدهکاری سنگین به هیئت پزشکی ورزشی دارد، گفت: برخی از هیئت‌های ورزشی به هیئت پزشکی ورزشی  بدهی‌ زیادی دارند که سبب خسارت به این هیئت می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد ورزشکاران بیمه شده سال 96 استان البرز 155 هزار نفر است، تصریح کرد: این تعداد نسبت به جمعیت استان البرز بسیار بالا است و استان البرز رتبه اول ورزشکار بیمه شده ورزشی کشور را دارد و بالغ بر 5 درصد جمعیت البرز تحت پوشش بیمه ورزشی است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار