معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امدادآذربایجان‌شرقی:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امدادآذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه یک‌هزار و ۱۳۹ دانشجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات تحصیلی بهره‌مند هستند، گفت:۲۰۶ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی نیز در اختیار دانشجویان تحت حمایت قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۰۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 12 May 2018

به گزارش تابناک تبریز از کمیته امداد، ابراهیم جعفری، با اعلام اینکه یک‌هزار و ۱۳۹ دانشجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات تحصیلی بهره‌مند هستند، اظهار داشت: دانشجویان تحت حمایت این نهاد در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه ۱۶ دانشجو در مقطع دکترا و ۹۰ دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد در حال تحصیل هستند، افزود: کمیته امداد با حمایت از دانشجویان نیازمند تلاش می‌کند مسیر موفقیت آنها را برای دستیابی به مدارج عالی علمی و تحصیلی هموار کند.

جعفری با تاکید به اینکه ۷۳۶ میلیون تومان شهریه در سال ۹۶ برای دانشجویان تحت حمایت پرداخت شده است، یادآور شد: در این مدت حدود ۲۰۶ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی نیز در اختیار دانشجویان تحت حمایت قرار گرفته است.

وی با یادآوری اینکه پرداخت شهریه و کمک هزینه‌های تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت موجب می‌شود تا آنها بدون دغدغه تحصیل کنند، بیان کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان تحت حمایت انجام می‌شود تا آنها بتوانند با کمترین مشکلات به تحصیل ادامه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :