رئیس فدراسیون اسکی در مجمع سالیانه هیئت استان البرز با تاکید بر این که می بایست شرایط استفاده از پیست دیزین، برای عموم مردم البرز فراهم شود، گفت: نگاه فدراسیون اسکی به استان البرز ویژه است.
کد خبر: ۶۰۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ 12 May 2018

به گزارش تابناک : سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی باحضور در مجمع سالیانه هیئت اسکی استان البرز با بیان این که اولین مجمع سالیانه استانها در سال 97 در البرز برگزار می شود، اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و شخص مدیرکل استان البرز حمایت و نگاه ویژه ای به رشته های ورزشی از جمله اسکی دارند.

وی افزود: استان البرز قهرمانان بزرگی در اسکی کشور دارد، اما در سالهای اخیر به مقوله ی استعدادیابی کمتر توجه کرده که این مسئله در آینده می تواند اثرات منفی به همراه داشته باشد.

افتخاری با تاکید بر این که "شرایط استفاده از پیست دیزین، برای عموم مردم البرز فراهم شود" عنوان کرد: نه تنها منطقه ولایترود بلکه باید شرایطی فراهم شود تا تمامی مردم البرز با این پتانسیل بالای ورزشی در زمینه های همگانی و قهرمانی از امکانات پیست بین المللی دیزین بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: پیست بین المللی دیزین یکی از بهترین و استانداردترین پیست های کشور و خاور میانه است.

رئیس فدراسیون اسکی خاطر نشان کرد: نگاه فدراسیون اسکی به استان البرز ویژه بوده و همواره این استان یکی از موفقترین هیئتهای استانی کشور است.

وی تصریح کرد: بحث اشتغال ورزشکاران و قهرمانان این رشته از جمله مسائلی است که از هیئت استان و اداره کل ورزش و جوانان می خواهیم آن را به صورت جدی دنبال کنند.

 

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار