سرپرست شهرداری کرج در خصوص انتخاب پیمانکار پروژه های شهر، گفت: قوانین انتخاب پیمانکار در شهرداری کرج به روز نیست.
کد خبر: ۶۰۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 13 May 2018

به گزارش تابناک : محمدرضا احمدی نژاد در جلسه علنی شورای شهر کرج که صبح یکشنبه برگزار شد، با ارائه گزارش درآمد شهرداری کرج درصد وصولی نسبت به بودجه سال گذشته طی دو هفته ۱۵ درصد بوده که در هفته گذشته این رقم به ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: عملیات دیوار کشی ضلع شمالی میدان سپاه در حال انجام است و حفاری پی این پروژه شروع شده است.

وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی پروژه تقاطع باغستان به سرعت در حال انجام است و ضرب آهنگ امیدوارکننده ای در این محدوده پیش گرفته شده، تصریح کرد: در جلسه ای با نماینده ولی فقیه در استان البرز در خصوص کنگره بزرگرداشت سرداران شهید وظایفی برای شهرداری کرج در نظر گرفته شده است که بایستی اجرایی شود.

سرپرست شهرداری کرج به طرح جامع جمع آوری آب های سطحی اشاره و اظهار کرد: بدون شک جمع آوری آب های سطحی کلانشهر کرج امر حائز اهمیتی است که بایستی با سرعت عمل بالاتری مورد بررسی قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه قوانین انتخاب پیمانکار در کرج به روز رسانی نشده است در ادامه به بخش دیگر مشکلات شهر اشاره و خاطرنشان کرد: در خصوص خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامات خوبی صورت گرفته که روند آن در حال بررسی است.

 

 

منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار