وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اینکه محصولات ایرانی تنها در بازارهای داخلی مصرف شوند مناسب نیست و باید کاری کنیم که کالاهای صادراتی ما قابلیت رقابت در سطح جهانی داشته باشند.
کد خبر: ۶۰۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 14 May 2018

به گزارش تابناک البرز٬ سید حسن قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه در آیین افتتاح بزرگ ترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه در منطقه ویژه اقتصادی پیام در البرز، افزود: اگر چه اقتصاد هدف نیست، اما مهم ترین ابزاری است که بتوانیم به هدف مقدس مان که همان استقلال و آزادی است، دست یابیم.


وی اضافه کرد: باید از فرصت های موجود در سراسر جهان و شناساندن استعدادهای کشور و کسب جایگاه رفیع در اقتصاد منطقه و دنیا استفاده کنیم.


قاضی زاده هاشمی گفت: فرصت سوزی هایی داشته ایم که نمی توانیم منکر آنها شویم، امروز نیز کج سلیقه هایی وجود دارد و برای حمایت از تولیدات داخلی باید ابزارهای آن را تامین کنیم.


وزیر بهداشت در ادامه با تقدیر از رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری، تیم مذاکره کننده هسته ای، مجلس شورای اسلامی، شورای عالی امنیت ملی و شورای نگهبان در تایید برجام، اظهار داشت: راه اندازی این کارخانه نیز یکی از پروژه های برجام است که امروز نه تنها برای ایران بلکه برای کشورهای منطقه و حتی کشورهای اروپایی و امریکایی می تواند بازارهایی داشته باشد.


قاضی زاده هاشمی افزود: فرصت هایی وجود دارد که باید از این فرصت ها به خوبی استفاده کنیم تا بتوانیم قدرت رقابت و افزایش کیفیت در کالاهای ایرانی را در عرصه داخلی و خارجی داشته باشیم.


وی با اشاره به فعالیت های شرکت فرانسوی ماکوفارما، اظهار داشت: این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی پیام، گیلان و در منطقه آزاد اروند نیز فعالیت هایی از جمله ساخت سرم داشته و دولت نیز از این سرمایه گذاری ها با رعایت استانداردها حمایت می کند.


وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در قانون بودجه امسال ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و سرمایه گذاری های مشترک وجود دارد، خاطر نشان کرد:هنر باید این باشد که از این فرصت بودجه ای استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار