مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت که اگر کشاورزی توجیه اقتصادی نداشته باشد اراضی کشاورزی استان نابود خواهد کرد.
کد خبر: ۶۰۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 16 May 2018

به گزارش تابناک البرز٬ حجت الاسلام و المسلمین علی ارجمند روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی فردیس اظهار داشت: با توجه به ارزش افزوده زمین های کشاورزی استان، اراضی پس از قطعه بندی به فروش می رسد که در نهایت کشاورزی استان نابود خواهد شد.


وی اضافه کرد: برای پیشگیری از این رویه باید کشاورزی البرز به سمت اقتصادی شدن پیش رود .


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی البرز افزود: ما از 13 اقلیم جهان، 11 اقلیم را در کشور داریم و خداوند این نعمت را به ما ارزانی داشته لذا باید از این موهبت خدادادی استفاده کرده و محصولات استراتژیک را خودمان تولید کنیم.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی البرز نیز در این آِیین گفت: با توجه به بازنشسته شدن و خروج تدریجی نیروهای قدیمی وزارت جهاد کشاورزی، یکی از مباحث جدیدی که مطرح می باشد موضوع پرورش مدیران جوان و جدید است.


میرسعید ولیعهدی افزود: در این خصوص استخدام نیروهای جدید و متعهد و دادن آموزش های لازم به این افراد، زمینه پرورش نیروهای متعهد جهت گرفتن سکان های مدیریتی در سطح سازمان های جهاد کشاورزی در دستور کار قرار دارد.


در پایان این آیین لوح سپاس و حکم بازنشستگی محرمعلی اسدزاده، مدیر سابق جهاد کشاورزی فردیس اهدا و حکم سید محسن موسوی از طرف رئیس جهاد کشاورزی البرز ابلاغ و بعنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فردیس منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار