رییس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه وزارت اطلاعات مرجع تایید دو تابعیتی‌ها است، گفت: وزارت اطلاعات باید افراد دوتابیعتی را تأیید کند و کسانی هم که استخدام می شوند باید تابیعت ایران را داشته باشند.
کد خبر: ۶۰۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 16 May 2018

به گزارش تابناک : جمشید انصاری امروز در حاشیه جلسه هیات درباره گزارش تحقیق و تفحص مجلس در مورد مدیران دو تابعیتی، گفت: من در جریان این گزارش نیستم و هنوز چیزی درباره آن نشنیده‌ام. باید گزارش را مکتوب و رسمی ببینم. وزارت اطلاعات مرجع تایید این افراد است.

وی درباره این که آیا از وزارت اطلاعات با سازمان اداری و استخدامی هم برای تهیه گزارش تقاضای همکاری شده است و مکاتبه‌ای در این زمینه صورت گرفته است، گفت: با سازمان اداری و استخدامی مکاتبه کرده و فردی را برای مراجعه معرفی کردند که هیچگاه این مراجعه انجام نشد.

رییس سازمان اداری و استخدامیدر خصوص فرزندان و خانواده برخی وزرا که در گزارش مجلس به عنوان دو تابعیتی مطرح شده‌اند، اظهار داشت : طبق قانون کسی که به استخدام دولت جمهوری اسلامی در می‌آید خودش باید تبعه ایران باشد.

وی درباره راه‌اندازی سامانه پرداخت حقوق مدیران دولتی نیز بیان کرد: این سامانه تهیه و ابلاغ شده است و حقوق فروردین و اردیبهشت مدیران در این سامانه وارد می‌شود.

 

 

منبع: ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار