استاندار البرز:
استاندار البرز با اشاره به اینکه سال گذشته ظرف 6 ماه با تلاش جمعی مجموعه استان 53 هزار شغل ایجاد شد، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال این روند را ادامه می دهیم و در نظر داریم از مرز آمار سال گذشته نیز عبور کنیم.
کد خبر: ۶۰۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 16 May 2018

به گزارش تابناک البرز٬ دکتر محمدعلی نجفی در جلسه شورای اشتغال استان که ظهر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: با توجه به چشم انداز ترسیم شده برای تحقق اشتغال پایدار در استان باید تمامی دستگاه ها و بانک های البرز بسیج شوند.


وی ادامه داد: عملکرد استان در حوزه ایجاد اشتغال، جهادی و بسیار قابل توجه بوده، از این رو نگاه برخی که همواره بدنبال بهانه جویی هستند، حائز اهمیت نیست چرا که ما به راه خود تا کسب رضایت مردم ادامه می دهیم.


نجفی با بیان اینکه از مدیران در سطوح ملی توقع داریم که از حقوق البرز حفاظت کنند، گفت: در این زمینه هیچ گونه انتظاری برای اضافه کردن به آمارها نداریم، چراکه با توجه به قوانین و معیارهای موجود چنین امکانی وجود ندارد.


وی با اشاره به اینکه اشتغال جزو اصلی ترین دغدغه های استان محسوب می شود، افزود: البرز ظرفیت ها و بسترهای فراوانی برای ایجاد اشتغال دارد که تاکنون در بخش های بسیاری مغفول مانده است از این رو امسال با جدیت بیشتری درصدد اشتغالزایی با بهره برداری از پتانسیل های موجود هستیم.


استاندار البرز اضافه کرد: مجموعه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام استان توان بالایی در ایجاد اشتغال دارد که با راه اندازی بخش مسافربری آن به اهداف بزرگی در حوزه اشتغال دست می یابیم.


وی گفت: با رفع موانع و حل معضل زباله ها در محدوده فرودگاه پیام، در آینده نزدیک شاهد مسافربری شدن این مجموعه خواهیم بود.


نجفی به کاهش نرخ بیکاری به 10 درصد در استان اشاره کرد و خطاب به اعضای جلسه افزود: اینکه برای کاهش نرخ بیکاری منتظر جایزه باشیم را از ذهن بیرون کنید.


نجفی در خصوص اشتغال روستایی نیز گفت: روستاهای البرز فرصتی استثنایی برای اشتغال است از این رو امسال با جدیت روستای بدون بیکار را در البرز محقق خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار