استاندار البرز با بیان اینکه استان البرز باید برای صدور محصولات کشاورزی از ظرفیت فرودگاه پیام بهره برد گفت: به زودی فرودگاه پیام مسافربری می‌شود و ظرفیت‌های آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
کد خبر: ۶۰۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 20 May 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی در مراسم امضای قراردادهای انتقال دانش فنی تولید بذر به بخش خصوصی که صبح امروز در موسسه تحقیقات نهال و بذر برگزار شد، اظهار داشت: معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری به مرکز پارک علم و فناوری استان البرز کمک‌های خوبی انجام می‌دهند.

استاندار البرز با تقدیر از رویکرد واگذاری اصلاح بذر کشاورزی به بخش خصوصی، افزود: کشاورزی دارای تنوع محصولات و تعدد بهره‌برداران و محرک بخش‌های دیگر اقتصاد کشور است.

وی با بیان اینکه استان البرز کشاورزی مستعد و اراضی خوب و مراکز تحقیقاتی قدیمی دارد، گفت: 10 موسسه بزرگ تحقیقاتی بزرگ کشور در استان البرز وجود دارد که فرصت خوبی برای کشاورزی ایران و این استان است.

نجفی با تاکید بر اینکه استفاده بهینه آب باید مورد توجه قرار گیرد و انتظار در این زمینه زیاد است، اضافه کرد: پساب تهران و استان البرز برای کشاورزی در برنامه قرار گرفته که باید از این پساب‌ها برای محصولات کشاورزی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه استان البرز باید برای صدور محصولات کشاورزی از ظرفیت فرودگاه پیام و گمرک استفاده کند، خاطرنشان کرد: 182 میلیون دلار صادرات بخش کشاورزی استان البرز است که فرودگاه پیام در این زمینه بسیار مهم است و امیدواریم شاهد افزایش حضور بخش خصوصی و دانش بنیان در کشاورزی باشیم.

استاندار البرز تصریح کرد: به زودی فرودگاه پیام استان البرز مسافربری می‌شود که ظرفیت‌های این فرودگاه بیشتر خواهد شد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار