مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار به لغو محرومیت باشگاه از نقل‌وانتقالات تابستانی هستند اما اگر این اتفاق رخ ندهد آن‌ها راهکارهای دیگری را برای کاهش ضرر و زیان باشگاه پیش خواهند گرفت.
کد خبر: ۶۰۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 20 May 2018

به گزارش تابناک : یکی از راهکارها برای کاستن اثرات منفی محرومیت از نقل‌وانتقالات جذب بازیکنان مورد نظر و توافق با آن‌ها برای انتقال قرضی به تیم دیگر تا نیم‌فصل دوم است. گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس ۲ لیست برای جذب بازیکن در نظر گرفته که اولی برای لغو محرومیت و دومی برای زمانی است که محرومیت به قوت خود باقی بماند. نکته جالب این‌که ظاهرا در هر ۲ لیست نام سروش رفیعی، هافبک سابق پرسپولیس و بازیکن فصل گذشته تیم الخور قطر گنجانده شده است. بر اساس قوانین جدید، باشگاه‌های قطری برای فصل آینده باید کاهشی ۲۰ درصدی در بودجه خود داشته باشند و همین موضوع حفظ ستاره‌هایی نظیر سروش رفیعی که برای کسب درآمد بیشتر به این کشور کوچ کرده‌اند را دشوار می‌کند.

سروش رفیعی هافبک طراح و بازیسازی است که برانکو به شدت به سبک بازی‌اش علاقه‌مند است و خواستار بازگرداندن او به اردوی سرخ‌ها شده به خصوص این‌که احتمال ماندن محسن مسلمان کم است و اگر هم بماند برانکو نشان داده تمایلی به بازی گرفتن او ندارد! سروش که فصل چندان موفقی را در لیگ قطر سپری نکرد به احتمال زیاد به لیگ ایران برمی‌گردد و اتفاقا مشتریان خوب و دست به نقدی هم دارد از جمله سپاهان و امیر قلعه‌نویی. با این همه سروش به احتمال زیاد در صورت بازگشت پرسپولیسی خواهد شد اما حتی اگر مشکل محرومیت پرسپولیس هم حل شده باشد رفیعی برای پوشیدن دوباره پیراهن سرخ مشکل بزرگی دارد.

باشگاه فولاد به تازگی از سروش رفیعی و باشگاه پرسپولیس به خاطر آنچه که قرارداد غیرقانونی عنوان می‌کند به کمیته انضباطی شکایت کرده است. فولادی‌ها مدعی‌اند سروش رفیعی زمانی که بازیکن باشگاه فولاد بود و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به باشگاه تراکتورسازی تبریز رفت، ۳۸ روز از قراردادش با فولاد باقی مانده بود. با توجه به ادعای فولاد، سروش پس از اتمام خدمت سربازی‌اش باید به فولاد برمی‌گشت و ۳۸ روز باقی‌مانده از قراردادش را سپری می‌کرد اما این بازیکن با پرسپولیس قرارداد بست و پرسپولیسی‌ها هم یا متوجه این موضوع نشدند یا آن را جدی نگرفتند.

حالا فولادی‌ها بابت آن قرارداد شکایت کرده‌اند و اگر ادعای‌شان درست باشد سروش رفیعی در صورت بازگشت به ایران باید برای فولاد بازی کند ولو ۳۸ روز! با توجه به این‌که قرارداد ۳۸ روز در قوانین فیفا معنا و جایگاهی ندارد یک راهکار پیش روی سروش و فولاد و پرسپولیس است. با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل‌وانتقالات، ۳ طرف ماجرا می‌توانند طی توافقی مشکل‌شان را حل کنند. پرسپولیس می‌تواند با سروش رفیعی قرارداد ببندد و این بازیکن را قرضی و به مدت نیم فصل در اختیار باشگاه فولاد قرار دهد تا هم شکایت فولاد پس گرفته شود و هم پرسپولیس از داشتن سروش رفیعی در نیم فصل دوم خیالش راحت باشد.

 

 

منبع : پارس فوتبال 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار