رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه البرز در بین استان‌های صنعتی کشور قرار دارد،گفت:۴۵ درصد اشتغال استان البرز در بخش صنایع است.
کد خبر: ۶۰۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸ 21 May 2018

به گزارش تابناک : جهانگیر شاهمرادی در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز که ظهر امروز در این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: نقش سازمان صنعت، معدن و تجارت در هر استانی برای اقتصاد بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با بیان اینکه این نقش در استان البرز به دلیل جایگاه آن بسیار متفاوت‌تر است، افزود: استان البرز به دلیل اینکه 45 درصد اشتغال آن را صنعت تشکیل می‌دهد جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه نقش دستگاه صنعت و بخش خصوصی برای تولیدکنندگان و صنعتکاران حائز اهمیت است، ادامه داد: 80 هزار واحد صنفی و صنعتی در استان البرز فعالیت دارند که این موضوع کار را برای ما بسیار سخت می‌کند.

شاهمرادی با بیان اینکه درون زایی اقتصاد با تکیه بر بخش خصوصی و کمک و حمایت به آن‌ها مهم و تاثیرگذار است، گفت: ما دست کمک خود را به تمام تولیدکنندگان و صنعت کاران استان البرز دراز کرده و انتظار کمک دوجانبه داریم.

وی با تاکید بر اینکه استان البرز مهد صنعت گران استان تهران نیز هست، عنوان کرد: اتاق فکر بخش خصوصی و دولت برای حمایت و کمک از صنعت کاران و تولید کنندگان تشکیل می‌شود.

با حکم محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ جهانگیر شاهمرادی به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز جایگزین ایرج موفق شد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار