مدیر ستاد دیه استان قم خبر داد
مدیر ستاد دیه استان قم گفت: امسال به دنبال این هستیم که مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد را باشکوه تر از سال گذشته در نیمه ماه مبارک رمضان با حضور خیرین در استان برگزار کنیم.
کد خبر: ۶۰۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۳ 22 May 2018

به گزارش تابناک قم،رضا رضایی با اشاره به مراسم‌های گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اظهار کرد: 400 مراسم گلریزان برای آزادی این زندانیان در سراسر کشور برگزار می‌شود، اما برگزاری این مراسم در شهر قم به مدت 10 سال متوقف شد.

وی ادامه داد: سال گذشته مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد پس از 10 سال توقف در نیمه ماه مبارک رمضان در شهر قم برگزار شد و خیرین در این مراسم حدود 350 میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند.

مدیر ستاد دیه استان قم افزود: امسال هم به دنبال این هستیم که مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد را باشکوه تر از سال گذشته در نیمه ماه مبارک رمضان با حضور خیرین برگزار کنیم.

رضایی با اشاره به امکان افزایش کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان غیرعمد در استان قم اظهار کرد: با توجه به فرهنگی عمومی این استان، جا برای رشد این کمک‌ها وجود دارد و ما نباید خیرین را از ثواب کمک برای آزادی زندانیان غیرعمد محروم کنیم، در این راستا باید از ظرفیت دستگاه‌های مختلف استفاده شود.

وی ادامه داد: اولویت ستاد دیه آزادی زنان سرپرست خانواری است که به دلیل بدهی‌های مالی یا دیه غیرعمد به زندان افتادند و فرزندانشان را تنها گذاشتند، هم اکنون دو زندانی زن جرایم غیرعمد در استان قم زندانی هستند.

مدیر ستاد دیه استان قم افزود: آزاد کردن زندانیان سالمند و زندانیانی که عضو خانواده ایثارگر هستند و به دلیل جرایم غیرعمد زندانی شده اند ، جزو اولویت‌های دیگر ستاد دیه است.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد دیه به زندانیانی کمک می کند که توانایی پرداخت بدهی‌های خود را نداشته باشند، ستاد این زندانیان را برای ارائه درخواست اعسار به دادگاه‌ها دلالت خواهد داد تا آن‌ها بتوانند پس از قبول درخواست اعسار از زندان آزاد شوند و بدهی‌های خود را به صورت اقساط پرداخت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار