معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:مردم خیر استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان سال۹۶ بیش از شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۶۰۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 22 May 2018

به گزارش تابناک، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مردم نیکوکار استان کرمانشاه در ماه رمضان سال ۹۶ بیش از شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

رحمتی پور با بیان اینکه این کمک ها در قالب طرح های مشارکتی اطعام نیازمندان، آزادی زندانیان غیرعمد، مفتاح الجنه و کفارات و زکات فطره پرداخت شده است، عنوان کرد: سه میلیارد و ۲۹۴ میلیون تومان از این کمک های مردمی برای اطعام بیش از ۱۰۳هزار نیازمند کرمانشاهی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه خیران نیکوکار می توانند با برپایی سفره های افطار هم نشین نیازمندان شوند، بیان کرد: شش هزار و ۳۸۷ نفر از نیازمندانی که در رمضان سال گذشته اطعام شده اند میهمان سفره های آسمانی خیران بوده و باقی نیازمندان نیز با توزیع غذای گرم اطعام شده اند.

رحمتی پور به طرح مفتاح الجنه که با هدف دیدار با خانواده های محروم و نیازمند به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان اجرا می شود اشاره کرد و ادامه داد: خیران، حامیان و مسئولان استان کرمانشاه طی بازدید از خانوارهای نیازمند در سال گذشته بیش از ۱۴۱ میلیون تومان به صورت نقد و کالا به این خانوارها اهدا کردند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال نیز برنامه های ماه مبارک رمضان به صورت ویژه با کمک خیران اجرا می شوند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار