استاندار البرز:
استاندار البرز با اشاره به روند تکمیل ورزشگاه 6 هزار نفری کرج و اهمیت آن در توسعه ورزش استان گفت که این پروژه باید تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۶۰۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 22 May 2018

به گزارش تابناک البرز٬ محمد علی نجفی در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در کرج ، اضافه کرد: استادیوم فوتبال شهرستان ساوجبلاغ نیز از دیگر پروژه های مهم ورزشی استان است که انتظار داریم در همان تاریخ (فجر چهلم) افتتاح شود.


وی با اشاره به ظرفیت های استان البرز اظهار داشت: نگهداری و توسعه پیست بین المللی دیزین به عنوان یکی از ظرفیت های استان و منطقه ضروری است.


مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز دراین دیدار گفت: موضوع زیر ساخت های ورزشی این استان، همواره یکی از بزرگترین دغدغه ها بوده که برای رفع مشکلات این حوزه نیاز به کمک و همکاری همه بخش ها
داریم.


امیر غفرانی با اشاره به وجود 157 هزار ورزشکار سازمان یافته،170 سازمان مردم نهاد و 48 هیات ورزشی در البرز،عنوان کرد: ظرفیت بالقوه ورزش در البرز، می تواند به تقویت بخش صنعت استان کمک شایانی کند.


وی با بیان اینکه همکاری ورزش و صنعت، می تواند موجب رونق بیشتر و توسعه ی هر دو بخش شود تاکید کرد: از حضور بخش خصوصی در ورزش حمایت می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار