رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با بیان اینکه استعدادیابی در آموزش و پرورش مهم است، گفت: فرهنگ استفاده از دوچرخه باید در مدارس نهادینه شود.
کد خبر: ۶۰۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 22 May 2018

تابناک البرز: خسرو قمری در مجمع سالیانه هیئت دوچرخه سواری استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد اظهار داشت: استان البرز همواره به عنوان یکی از استان‌های موفق کشور در بحث قهرمان‌پروری و کسب موفقیت‌های ورزشی مطرح بوده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری افزود: دوچرخه سواری استان البرز از قهرمانان شایسته در سطح ملی بهره‌مند است که نقش بسیار پر رنگی نیز در ترکیب تیم‌های ملی رده‌های مختلف دارند.

قمری با اشاره به نکاتی درباره عملکرد هیئت دوچرخه سواری استان البرز تاکید کرد: عملکرد هیئت دوچرخه سواری البرز رضایت بخش بوده و البته از فضا و جای کار بیشتری برای کسب موفقیت‌های بزرگتر برخوردار است.

وی ادامه داد: استعدادیابی و توجه به هیئت‌های شهرستانی از جله مقوله‌هایی است که می‌تواند رشد و توسعه دوچرخه‌سواری البرز را دوچندان کند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به مقبولیت و پرطرفداری این رشته در سطح همگانی عنوان کرد: همکاری و تعامل با آموزش و پرورش در جهت علاقمند کردن بیشتر نوجوانان و جوانان به دوچرخه‌سواری از نکاتی است که تسریع در پیشرفت این رشته را به صورت چمشگیری افزایش خواهد داد و باید فرهنگ دوچرخه سواری به مدارس منتقل شود.

وی با بیان اینکه جا دارد از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برای توسعه رشته دوچرخه سواری قدردانی ویژه داشته باشم، گفت: قطعا دوچرخه سواری البرز در آینده حرفهای بیشتری برای گفتن دارد.

دوچرخه سواری البرز در مسیر توسعه قرار دارد

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در مجمع سالیانه هیئت دوچرخه سواری ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان گفت: خوشبختانه دوچرخه سواری استان البرز جزو رشته‌های موفق استان البرز است که حضور پررنگی در مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی داشته است.

وی افزود: دوچرخه سواری البرز در مسیر توسعه قرار دارد و با ادامه و تقویت این روند آینده روشنی را برای این هیئت پیش‌بینی می‌کنیم.

غفرانی به برنامه سه شنبه‌های بدون خودرو در استان اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های بسیار موثر در جهت همگانی شدن این رشته، برنامه سه‌شنبه‌های بدون خودرو است که اداره کل ورزش و جوانان از ابتدای سال گذشته تاکنون نسبت به اجرای مداوم آن اهتمام ورزیده است.

وی با اشاره به توسعه این رشته در بخش بانوان گفت: بانوان استان البرز ثابت کرده‌اند که در بسیاری از رشته‌ها می‌توانند همپا و حتی فراتر از آقایان عمل کنند که دوچرخه سواری نیز جزو آن رشته‌ها است و شرایط مناسبی برای توسعه ورزش بانوان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: موفقیت هیئت بدون اظهار نظر، ارائه پیشنهاد، بیان انتقادات و کمک اعضای مجمع امکان‌پذیر نیست و ما این انتظار را داریم که تمامی اعضا نسبت به این مهم احساس مسئولیت کنند.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در کنار فدراسیون از برنامه‌های هیئت در جهت رشد و پیشرفت این رشته حمایت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار