کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان دلایل کارلوس کی‌روش برای خط زدن نفراتی چون سیدجلال حسینی و وریا غفوری را قانع‌کننده نمی‌داند.
کد خبر: ۶۱۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 23 May 2018

به گزارش تابناک : محمد پنجعلی در مورد خط خوردن سیدجلال حسینی و وریا غفوری از فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: تصمیم سرمربی تیم ملی قابل احترام است، ولی دلایلی که کی‌روش آورد قانع‌کننده نبود. این مربی خیلی راحت می‌توانست بگوید که ترجیح دادم این نفرات در تیم ملی نباشند و هیچ‌کس هم نمی‌تواند ایرادی بگیرد، چون سرمربی تصمیم‌گیرنده است و خودش هم باید بابت تصمیم‌هایش پاسخگو باشد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: وقتی وریا در دو پست بازی می‌کند حتماً توانایی‌اش را دارد. در ضمن او در بیشتر بازی‌های استقلال به‌عنوان مدافع راست بازی کرد. در مورد سیدجلال هم باید بگویم که او نشان داد چه کیفیتی دارد و نمی‌دانم چرا الان بحث سن این بازیکن مطرح شده است. خیلی از تیم‌های جام جهانی بازیکن بالای 30 سال دارند و در تیم ملی خودمان هم بازیکن بالای 30 سال داریم. اینکه سید جلال خط خورد اتفاق عجیبی بود.

وی در پایان تصریح کرد: تیم ملی جای بهترین‌هاست نه جوان‌ترین‌ها. ممکن است یک بازیکن 35 ساله باشد، ولی کیفیت فنی و توان بدنی بالایی داشته باشد. وقتی بازیکنی کیفیت دارد باید به حقش برسد. در جام جهانی تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه نتیجه می‌دهد. البته باید به تصمیم سرمربی احترام گذاشت و انتقادها نباید طوری باشد که برای تیم ملی حاشیه درست شود. امیدوارم که ایران در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار