عملیات بیت‌المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از نقاط عطف دفاع مقدس و تاریخ ایران به شمار می‌رود که طی آن پیام مقاومت و ذلت ‌ناپذیری ایرانیان غیور و غیرتمند و تربیت‌یافتگان مکتب قرآن و اهل بیت (ع) رساتر از همیشه به جبهه ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی رسید.
کد خبر: ۶۱۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 23 May 2018

به گزارش تابناک البرز ؛ عملیات بیت‌المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از نقاط عطف دفاع مقدس و تاریخ ایران به شمار می‌رود که طی آن پیام مقاومت و ذلت ‌ناپذیری ایرانیان غیور و غیرتمند و تربیت‌یافتگان مکتب قرآن و اهل بیت (ع) رساتر از همیشه به جبهه ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی رسید.
خلق حماسه‌ی سوم خرداد یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های جوانان میهن اسلامی است که شهدای عزیز و گرانقدرمان با اهداء خون‌‌های پاک و بذل جان‌های مطهر خود این حماسه عظیم را در تاریخ پر افتخار ملی به ثبت رسانند.
سوم خرداد ، روز مقاومت و پیروزی و تجلی فرهنگ ایثار ، شهادت و از خودگذشتگی ملتی است که با اتکا به قدرت لایزال الهی، حماسه ای جاوید بر تارک این سرزمین آفریدند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، فتح خرمشهر را که امام خمینی (ره) فرمودند: 'خرمشهر را خدا آزاد کرد'، اوج خداباوری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانسته و این رویداد بزرگ را نشان از عزم و ایمان الهی رزمندگان جان برکفی می داند که صادقانه و گمنام به استقبال شهادت رفتند تا ذره‌ای از خاک پاک میهن را به دشمن ندهند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، ضمن تجدید بعیت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ، این رخداد تاریخ‌ساز را که دارای زوایای خیره کننده و ظرفیت معنوی است یک الگوی مناسب برای ملت ایران جهت قرار گرفتن در مسیر سرافرازی و سربلندی می داند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار