فرمانده سپاه استان البرز :
سوم خرداد و آزادی خرمشهر یکی از سرمایه‌های هشت سال دفاع مقدس است، افزود: آزادی خرمشهر به‌سختی به دست آمد، کسی فکر نمی‌کرد این شهر روی آزادی را ببیند حتی صدام گفته بود؛ اگر خرمشهر را پس بگیرند بصره را به ایران می‌دهیم
کد خبر: ۶۱۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 24 May 2018

به گزارش تابناک البرز : سردار یوسف مولایی صبح پنجشنبه در رژه مشترک نیروهای مسلح استان البرز که به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در گلزار شهدای امام‌زاده محمد(ع) برگزار شد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم نسبت به موضوعی در جامعه درک حاصل شود باید به آن موضوع توجه ویژه کنیم و آن را به‌صورت فرهنگ درآورده و نشر دهیم.

وی در ادامه بابیان اینکه سوم خرداد و آزادی خرمشهر یکی از سرمایه‌های هشت سال دفاع مقدس است، افزود: آزادی خرمشهر به‌سختی به دست آمد، کسی فکر نمی‌کرد این شهر روی آزادی را ببیند حتی صدام گفته بود؛ اگر خرمشهر را پس بگیرند بصره را به ایران می‌دهیم.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه رادیو بی‌بی‌سی اعلام کرده بود که آزادی خرمشهر سخت‌ترین و غیرممکن‌ترین اقدامی است که ایران می‌تواند انجام دهد، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی باور نمی‌کردند که خرمشهر آزاد شود.

 سردار مولایی آزادی خرمشهر را تحقق وعده صادق الهی دانست و گفت: خداوند فرموده است که اگر درراه خدا گام بردارید قطعاً از شما حمایت می‌شود و این وعده در هشت سال دفاع مقدس نمایان بود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرموده بودند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: همه می‌دانستند ایران توان نظامی و مادی برای آزادی خرمشهر را ندارد ولی جوانان جان‌برکف خلاف این را ثابت کردند.

به گفته فرمانده سپاه استان البرز رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به خدا توکل کردند و خدا نیز پاداش تلاش و توکل آن‌ها را با آزادی خرمشهر داد.

سردار مولایی در بخش دیگری با تأکید بر لزوم ایجاد وحدت در جامعه، گفت: خداوند می‌فرماید اگر به من توکل کنید قطعاً موفق می‌شوید.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تلاش روزافزون و توکل مسئولان، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ اگر مسئولان تلاش کنند، قطعاً آمریکا شکست می‌خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار