سرمایه گذاران با بودجه های خود می توانند سهم زیادی در اشتغال زایی و رونق اقتصادی داشته باشند.برای استفاده از فرصت حضور بخش ملی در استان، مدیران باید درخواست حضور وزرا در البرز را در دستور کار قرار دهند چراکه حضور وزرا اثربخش بوده و می توان از این طریق اقدامات بزرگی را محقق کرد.
کد خبر: ۶۱۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 24 May 2018

به گزارش تابناک البرز : با توجه به اینکه سرمایه گذاران با بودجه های خود می توانند سهم زیادی در اشتغال زایی و رونق اقتصادی البرز داشته باشند، به همین منظور اجرا و بهره برداری از این پروژه ها برای استان بسیار مهم است.
وی گفت: به همین منظور انتظار ما از مدیران دستگاه ها این است که به روند پروژه ها بخصوص در حوزه بخش خصوصی، اشراف کافی داشته و موانع را از سر راه بردارند.
نجفی گفت: برای استفاده از فرصت حضور بخش ملی در استان، مدیران باید درخواست حضور وزرا در البرز را در دستور کار قرار دهند چراکه حضور وزرا اثربخش بوده و می توان از این طریق اقدامات بزرگی را محقق کرد.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در سازمان برنامه و بودجه استان، بیان داشت: بهتر بود طی جلساتی پیش از شورای برنامه ریزی، بحث و بررسی در خصوص بودجه با فرمانداران صورت می گرفت.
نجفی با اشاره به اینکه مشکلات باید به دقت رصد شود خاطر نشان کرد: سهم شورای برنامه ریزی محدود است جای گلایه مندی دارد چراکه زیبا نیست با توجه به اهمیت این شورا، کمترین نقش را داشته باشد.
استاندار البرز در ادامه به فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: باید راه و آرمان شهدا را بعنوان الگو خود در زندگی و پست های مدیریتی خود قرار دهیم، فضایی که موجب پیروزی خرمشهر شد همدلی و وحدت بود، چراکه در آن دوران ارتش با مشکل مواجه شده بود و جبهه های مردمی در کنار بسیج و سپاه برای آزادی خرمشهر همصدا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار