استاندار البرز توسعه استان را منوط به جذب سرمایه‌های ملی دانست و از مدیران کل خواست در راستای تحقق این هدف تلاش کنند.
کد خبر: ۶۱۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 24 May 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان، با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها باید برای جذب اعتبارات ملی در توسعه استان تلاش کنند، اظهار کرد: تسریع حرکت توسعه استان البرز منوط به جذب سرمایه‌های ملی است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذار، تأکید کرد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با اعتبارات خود می‌توانند سهم زیادی در اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی داشته باشند.

استاندار البرز با تأکید بر لزوم برداشتن مشکلات از سر راه بخش خصوصی، عنوان کرد: مدیران کل برای جذب اعتبارات ملی در استان باید درخواست حضور وزرا در البرز را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با تأکید بر لزوم رصد کردن مشکلات و موانع توسعه استان البرز، تصریح کرد: اعضای شورای برنامه‌ریزی نقش مهمی در پیدا کردن نقاط ضعف و قوت استان دارند اما متأسفانه به‌خوبی عمل نمی‌کنند و کمترین نقش رادارند.

استاندار البرز در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سالروز حماسه فتح خرمشهر، خاطرنشان کرد: آنچه موجب پیروزی رزمندگان اسلام و آزادسازی خرمشهر شد، وحدت، توکل و همدلی بود که این مهم بر لزوم حرکت درراه رزمندگان اسلام توسط مسئولان تأکید دارد.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار