رئیس شورای شهر تهران در مورد ابهامات طرح ترافیک جدید توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: گزارشی از بروز مشکل در محدوده طرح ترافیک در پی اجرای طرح نداشتیم.
کد خبر: ۶۱۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 29 May 2018

محسن هاشمی

 

 

 

 

 

 ایسنا: محسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با بیان این که در جلسه امروز شورای شهر تهران از زنان فوتبالیست قهرمان تجلیل شد، گفت: در ادامه معاون حمل و نقل شهرداری تهران در مورد وضعیت اجرای طرح ترافیک جدید در تهران که حدود سه هفته از اجرایی شدن آن می گذرد توضیحاتی را ارائه کرد.

وی گفت: همچنین دو فوریت طرحی در خصوص ارائه تخصیص بیشتر در طرح جدید به رانندگان آژانس ها مورد بررسی قرار گرفت اما دو فوریت آن رأی نیاورد و برای بررسی بیشتر به کمیسیون های تخصصی ارجاع داده شد که امید است هر چه زودتر در این خصوص تصمیم گیری نهایی انجام گیرد.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: طرح دیگری نیز در جلسه امروز شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس آن شهرداری ملزم شد برنامه ای را در راستای کاهش تخلفات ساختمانی برای تصویب به شورای شهر بیاورد.

وی با بیان اینکه امروز در مورد مشکلات طرح ترافیک نیز سخنانی از سوی اعضای شورای شهر بیان شد، گفت: طرح ترافیک تاکنون موفق بوده و گزارشو  مشکلی در محدوده 31 کیلومتر مربعی طرح ترافیک نداشتیم؛ اما برخی از گروه‌ها و اقشار مختلف درخواست هایی در مورد سهمیه طرح ترافیک داشتند که باید بررسی شود.

هاشمی در مورد کاهش ترافیک در پی اجرای این طرح تصریح کرد: در ماه رمضان ترافیک کاهش می‌یابد و دستاورد اصلی این طرح مهر ماه و در آغاز سال تحصیلی به وضوح مشخص می شود و به درستی می توان در آن زمان موضوع را بررسی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر مشکلی احساس شود آیا طرح را اصلاح می کنید؟ گفت: ما اصلاح طلب هستیم و اصلاح می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار