مدیرکل مدیریت بحران استان البرز خبر داد :
مهدی مهرور در جلسه کارگروه مدیریت بحران استان که امروز چهارشنبه نهم خرداد در استانداری البرز برگزار شد با اشاره به پیش رو بودن ایام رحلت امام خمینی(ره) گفت: بر همین اساس کلیه دستگاه‌های امدادی و خدماتی استان از 13 خرداد تا 19 خرداد در آماده‌باش خواهند بود.
کد خبر: ۶۱۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 30 May 2018

به گزارش تابناک البرز : مدیرکل مدیریت بحران استان البرز از آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدماتی استان طی روزهای سیزدهم تا نوزدهم خرداد ماه خبر داد.مهدی مهرور در جلسه کارگروه مدیریت بحران استان که امروز چهارشنبه نهم خرداد در استانداری البرز برگزار شد با اشاره به پیش رو بودن ایام رحلت امام خمینی(ره) گفت: بر همین اساس کلیه دستگاه‌های امدادی و خدماتی استان از 13 خرداد تا 19 خرداد در آماده‌باش خواهند بود.

مهرور افزود: در این مدت همه مدیران باید در استان حضور داشته باشند و به مرخصی نروند.

وی ادامه داد: سپاه استان باید تدابیر لازم برای اعزام رائرین البرز را اتخاذ کند؛ همچنین تیم‌های هلال احمر و فوریت‌های پزشکی برای استقرار بیمارستان صحرایی در جوار حرم امام اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز تصریح کرد: آتش‌نشانی هم باید تیم خود را به همراه تجهیزات کامل مستقر کند تا در صورت بروز حادثه به سرعت وارد عمل شوند.

وی از پیش‌بینی بارندگی در این ایام خبر داد و گفت: اداره کل راهداری با توجه به این پیش‌بینی باید اقدامات لازم را به خصوص بحث لق‌گیری سنگ‌ها در محورهای کوهستانی همچون کرج-چالوس انجام دهد.

مهرور افزود: همچنین به وضعیت برق و فن‌های 11 تونل موجود در جاده چالوس به خصوص تونل‌های شماره 4 و 5 و همچنین تونل کندوان باید رسیدگی شود.

وی با تاکید بر توجه ویژه به تامین سوخت در این ایام خاطرنشان کرد: در این راستا باید به جایگاه‌های ثابت و سیار ارائه سوخت توجه شود.

مهرور در پایان اعلام کرد: بحث ترافیک محور طالقان هم نباید از نظر دور بماند.

برچسب ها: البرز ، مدیریت بحران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار