رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به ضرورت اعتماد به جوانان در تمام بخش ها و آماده سازی آنان برای سکانداری امور گفت: این اتاق در فرایند مدیریت فعالیت های تولید ، توزیع و صادرات را به جوانان واگذار می کند.
کد خبر: ۶۱۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 31 May 2018

به گزارش تابناک : رحیم بنامولایی روز پنجشنبه درهفتمین نشست کمیته IT اتاق بازرگانی استان البرز افزود:
برهمین اساس در آینده نزدیک اتاق جوان در بخش تولید و امور اقتصادی البرز شکل می گیرد.
وی ادامه داد: هرچند افراد سالخورده دارای تجارب گرانبها برای پیشبرد در تمام امور هستند اما می توان این تجارب را در قالب مشاوره به جوانان منتقل کرد و امور را به جوانان سپرد.
بنامولایی گفت : اکنون برنامه ریزی برای ایجاد 'اتاق جوان' در دستور کار اتاق بازرگانی البرز قرار گرفته تا زمینه حضور جوانان در مدیریت ها فراهم و تدریجا فرهنگ جانشین پروری در بخش خصوصی ترویج شود.
وی هدف از برنامه ریزی برای ایجاد اتاق جوان را حاکمیت نگاه نو در بحث تولید ، توزیع و صادرات ذکر کرد و افزود: تلاش ما بر این است تا واحدهای تولیدی سنتی که سالیان متمادی به روش های سنتی فعالیت داشته به سوی تولید کالای مرغوب با فناوری نوین هدایت شوند.
رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز در ادامه سخنانش ایجاد تحول اساسی در مراکز آموزش عالی را ضروری دانست و گفت: متاسفانه در زمان حاضر دانشگاه ها عمدتا در حال تولید مقاله هستند ، اما علمی که ثروت تولید نکند و موجب هم افزایی و حل معضلات جامعه نشود مطلوب نخواهد بود.
بنامولایی افزود: مقاله های دانشگاهی باید کاربردی باشد تا موجب تحول در صنعت و اشتغال شود و توان صنعت و اقتصاد کشور را تا حد انتظار جامعه ارتقا دهد.
وی گفت : باید از جایگاه افراد در جامعه تعریف مشخص داشته باشیم و این ادعا و تصور که ما 80 میلیون مدیر و سیاست مدار در کشور داریم تصوری غلط و به دور از واقعیت است.
رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز در ادامه سخنانش قاچاق کالا ، واردات بی رویه و نیز تولید محصولاتی بدون مشتری را از آفاتی دانست که به صنعت کشور صدمه جدی وارد می کند.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار