فرمانده انتظامی البرز :
سردار عباسعلی محمدیان در نشستی با حضور مشاوران و نخبگان جوان ضمن اشاره به این که مشاوران و مددکاران نقش موثر و سازنده‌ای در بحث تعامل و ارتباط مردمی ایفا می‌کنند، گفت: مشاوران پل ارتباطی پلیس و مردم به منظور رفع مشکلات و پیشگیری از جرائم هستند.فرمانده انتظامی استان در نشست صمیمی با مشاوران و نخبگان جوان، گفت: مشاوران نقش موثری در تعامل و ارتباط مردم با پلیس دارند.
کد خبر: ۶۱۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 31 May 2018

به گزارش تابناک البرز : سردار عباسعلی محمدیان در نشستی با حضور  مشاوران و نخبگان جوان ضمن اشاره به این که مشاوران و مددکاران نقش موثر و سازنده‌ای در بحث تعامل و ارتباط مردمی ایفا می‌کنند، گفت: مشاوران پل ارتباطی پلیس و مردم به منظور رفع مشکلات و پیشگیری از جرائم هستند.

فرمانده انتظامی استان در این گردهمایی با اشاره به ضرورت آموزش در جامعه تاکید کرد: نیاز آموزش در جامعه و دستگاه‌های اجرایی بیش از آن چیزی که وجود دارد ، احساس می‌شود.

وی افزود: بسیاری از کج‌روی‌ها و مشکلات در جامعه به دلیل کنجکاوی و عدم آموزش جوانان است و اگر آموزش مناسب در جامعه نباشد و در این رابطه فرهنگ سازی صورت نگرفته باشد شاهد آسیب‌های جبران ناپذیری در جوانان و در نهایت تأثیر آن بر اجتماع خواهیم بود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برطرف کردن مشکلات جوانان در جامعه نیازمند فرهنگ سازی صحیح و اصولی از مقاطع ابتدایی است و این به خودی خود باعث افزایش سطح رضایت مندی مردم و بهبود عملکرد پلیس در سطح جامعه می‌شود.

سردار محمدیان با اشاره به تمام تلاش هایی که در بحث آموزش و برنامه های زیر ساختی صورت گرفته، یادآور شد: استان البرز در برنامه‌های خود به خصوص در بحث فرهنگ و آموزش نیازمند تلاش بیشتر مسئولان در این حوزه است.

فرمانده انتظامی البرز ضمن تاکید بر اهمیت نظرات و مطالبات مردم در زمینه‌ی رفع مشکلات تصریح کرد: نظر خواهی و یاری گرفتن از شهروندان امری واجب است و سبب بهبود عملکرد و سرعت عمل پلیس شده و از آنجایی که مشاوران و مددکاران اجتماعی هر لحظه با مردم در ارتباط هستند می‌توانند بهترین برنامه‌ها، پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص بهبود مشکلات و عملکرد پلیس ارائه دهند.

وی در پایان عنوان کرد: سامانه‌ فوریت‌های پلیسی 197 به منظور دریافت نظرات و مشکلات مردم در خصوص نارضایتی‌ها، انتقادات و پیشنهادات نسبت به کارکنان ناجا راه‌اندازی شده و به صورت 24 ساعته آماده دریافت مطالبات مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار