یک عضو شورای شهر کرج درباره بحث‌هایی که در خصوص پرونده قضایی تنها گزینه شهرداری کلانشهر کرج مطرح می‌شود گفت: این پرونده 14 سال است که وجود دارد و نه فقط مربوط به آقای سریزدی بلکه نام 14 تا 15 نفر در آن مطرح و دادگاه تجدیدنظر هنوز در مورد آن حکمی صادر نکرده است.محمدحسین خلیلی اردکانی گفت: در آخرین جلسه شورای شهر کرج که هفته پیش برگزار شد؛ رئیس شورا اعلام کرد که جلسه یکشنبه سیزدهم خرداد صرفاً با موضوع انتخاب شهردار برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 02 June 2018

به گزارش تابناک البرز : محمدحسین خلیلی اردکانی گفت: در آخرین جلسه شورای شهر کرج که هفته پیش برگزار شد؛ رئیس شورا اعلام کرد که جلسه یکشنبه سیزدهم خرداد صرفاً با موضوع انتخاب شهردار برگزار خواهد شد.

خلیلی اردکانی افزود: تاکنون موردی در خصوص لغو جلسه فردا مطرح نشده و یکی از دوستان نیز در خصوص سفر مشهد از رئیس شورا سوال کرد که مشخص شد این سفر فردا انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین جلسه شورا با دستور کار انتخاب شهردار فردا در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد برگزار خواهد شد.

عضو شورای شهر کرج درباره بحث‌هایی که در خصوص پرونده قضایی تنها گزینه شهرداری کلانشهر کرج مطرح می‌شود گفت: این پرونده 14 سال است که وجود دارد و نه فقط مربوط به آقای سریزدی بلکه نام 14 تا 15 نفر در آن مطرح و دادگاه تجدیدنظر هنوز در مورد آن حکمی صادر نکرده است.

خلیلی اردکانی ادامه داد: در هر حال نام 15 نفر در این پرونده مطرح است و مراجع کیفری باید در مورد آنها تصمیم بگیرد و ما نمی‌توانیم وارد جزئیات آن شویم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی و با توجه به مشکلاتی که در شهرداری وجود دارد و تاکید بر استفاده از نیروهای داخل شهرداری، اعضا تشخیص دادند که آقای سریزدی بهتر از سایرین می‌تواند کرج را از این مشکلات خارج کند.

این عضو شورای شهر کرج اظهار کرد: اگرچه سرپرست شهرداری کرج کار خود را به خوبی انجام می‌دهد اما باید برای شهرداری کرج تصمیم نهایی گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار