مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: امسال با همکاری مسؤولان استان هفت پروژه ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۱۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰ 03 June 2018
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: امسال با همکاری مسؤولان استان هفت پروژه ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش هگمتانه به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان: فرزاد تیموری با بیان اینکه تا پایان سال چندین پروژه خیری و ورزشی در استان به افتتاح می‌رسد، اظهار کرد: برخی از این پروژه‌ها همزمان با هفته دولت به افتتاح خواهد رسید.

وی اشاره‌ای به پروژه‌های ورزشی در استان کرد و گفت: سالن‌های ورزشی قهاوند، روستای انصارالامام همدان، روستای رضوانکده ملایر امسال نیز به افتتاح می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان اشاره‌ای به استخر‌های نیمه‌تمام ناحیه یک و ۲ کرد و افزود: این مهم با همکاری خوب نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی محقق و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در مجموع امسال هفت پروژه ورزشی به افتتاح می‌رسد، عنوان کرد: امید است با همکاری و همدلی که بین مسؤولان استان صورت گرفته بتوانیم امسال پروژه‌هایی نیمه‌تمام را که سال‌ها دست نخورده باقی مانده بود به بهره‌برداری برسد.

تیموری اشاره‌ای به پروژه خیری مدرسه موسی‌خانی کرد و گفت: بخش عمده‌ای از این کار انجام گرفته و بخشی از دیوارسازی و محوطه‌سازی کار باقی مانده که با انتخاب پیمانکار این مدرسه تا شروع سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه نقشه مدرسه موسی‌خانی همانند مدرسه امید اکباتان است که در ۱۸ کلاس درس دانش‌آموزان تحصیل می‌کنند، عنوان کرد: ۴۸۰ دانش‌آموز در این مدرسه تحصیل می‌کنند.
 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه در مدرسه خیری موسی‌خانی نیز در یک شیفت از ۴۸۰ نفر دانش‌آموز ثبت‌نام به عمل خواهد آمد، ادامه داد: امید است با افتتاح چنین پروژه‌هایی بتوانیم از بار تراکم ثبت‌نامی دانش‌آموزان در هر سال بکاهیم تا خانواده‌ها دغدغه چندانی در زمینه تحصیل فرزندان خود نداشته باشند.

وی با بیان اینکه ما با هماهنگی‌های خوبی که با آموزش و پرورش انجام گرفته به دنبال آن هستیم که مشکلات تراکم جمعیتی در برخی از نواحی همدان را به حداقل برسانیم، خاطرنشان کرد: مدرسه خان‌باقی در منطقه صدف همدان نیز از جمله پروژه‌هایی است که می‌تواند کمک بزرگی به آموزش و پرورش و خانواده‌ها در زمینه علم‌آموزی فرزندان آن‌ها کند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار