معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس درشهرستان های این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 07 June 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ مجید فیض جعفری روز پنجشنبه افزود: همزمان با سراسرکشور در شهرستان های استان البرز راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس برگزار می شود و ماموران راهنمایی و رانندگی بر اساس برنامه ریزی انجام شده به اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی خیابان ها و مناطق این استان خواهند پرداخت.
وی گفت: این محدودیت ها از ساعت 7 صبح روز جمعه 18 خرداد جاری آغاز و تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در مسیرهای راهپیمایی تردد هرگونه خودرو و موتورسیکلت ممنوع بوده و تنها خودروهای نیروی انتظامی و امدادرسان آن هم با مجوز خاص ، مجاز به تردد در این مسیرها خواهند بود.
وی بیان داشت: درکلانشهر کرج مرکز استان البرز نیز در طول مسیر راهپیمایی یعنی از میدان شهدا تا مصلی کرج، ماموران راهنمایی و رانندگی از ساعت 7 صبح اجازه تردد به هیچ خودرویی را نخواهند داد.
فیض جعفری یادآورشد : همچنین برخی از خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی در کرج مانند پل آیت الله طالقانی، تقاطع هفتم تیر به سمت بلوار بلال و میدان شهدا به سمت تقاطع حضرت امام (ره)، خیابان های منتهی به سه راه دانشکده و تقاطع های کارخانه قند و خیابان مصباح از ساعت 7 صبح روز جمعه 18 خرداد ماه تا پایان راهپیمایی محدودیت های ترافیکی خواهند داشت.
وی افزود: برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل و نقل عمومی استان البرز به ویژه اتوبوسرانی اقدام به جابه جایی مسافران از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهند کرد.
وی گفت: از مردم فهیم استان البرز انتظار می رود با خودروی شخصی به محل برگزاری راهپیمایی نیایند و برای ایاب و ذهاب از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار