رییس هیئت کشتی استان البرز با اشاره به ظرفیت های بالای این ورزش دراستان گفت: در حال حاضر بیش از ۵ هزار کشتی گیر به شکل سازمان یافته در البرز فعالیت می کنند.
کد خبر: ۶۱۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 10 June 2018

به گزارش تابناک : حمید یاری اظهار کرد: این تعداد کشتی گیر با اخذ بیمه ورزشی در شهرستان های مختلف استان و در سطح باشگاه های فعال در حال تمرین و آموزش هستند.

وی با بیان اینکه در بخش مربی وداور نیز البرز در وضعیت خوبی به سر می برد گفت: از این جمع ۳ داور و۶ مربی برای حضور در مسابقات برون مرزی و رویدادهای آسیایی و بین المللی اعزام شده اند.

رییس هیئت کشتی استان البرز به مدال آوری های سال گذشته اشاره کرد وگفت: خوشبختانه سال گذشته با تلاش وممارستی که کشتی گیران البرزی داشتند موفق به کسب ۳ مدال جهانی و۵ مدال آسیایی شدیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۴ مدال بین المللی و ۶۲ مدال کشوری نیز در سال ۹۶ توسط کشتی گیران البرزی در رده های مختلف سنی به دست آمده است.

یاری میزبانی از دو رویداد بین المللی و یک دوره مسابقات کشوری را مورد اشاره قرار داد و گفت: جام شاهد، جام کودک و جوانان قهرمانی کشور مسابقاتی بود که البرز پذیرای آنها بود و با کیفیت مناسبی به انجام رسید.

متولی کشتی استان البرز در پایان به برگزاری مجمع سالیانه این هیئت در روز شنبه گذشته اشاره کرد وگفت: این مجمع با حضور دبیر فدراسیون برگزار شد و طی آن ضمن ارائه گزارش مالی و عملکردی هیئت استان در خصوص موضوعات مختلف این رشته ورزشی بحث وتبادل نظر شد.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار