عضو شورای شهر کرج گفت: شهرداری باید تکلیف مبالغی که از طریق اجاره تابلوهای تبلیغاتی دریافت می‌کند را مشخص کند چون طبق بررسی‌ها و استعلامات صورت گرفته در سال 96 اجاره ماهانه هر یک از این تابلوها کمتر از ماهی پنج میلیون نبوده و بدون شک این مبلغ امسال و سال‌های بعد افزایش قابل توجهی خواهد داشت.
کد خبر: ۶۱۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 10 June 2018

به گزارش تابناک اصفهان : حسین محمدی در شصت و چهارمین جلسه رسمی و عادی شورای شهر کرج با اشاره به وضعیت نابسامان بیلبوردها، غرفه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر اظهار کرد: شهرداری باید آمار دقیقی از این تابلوها و مبالغی که طی قراردادهای پنج ساله از اجاره کنندگان دریافت می‌کند ارائه و در این خصوص شفاف سازی‌های لازم را صورت دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه سازوکار و چگونگی واگذاری این تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی مشخص نیست و همین ابهاماتی را ایجاد کرده است.

وی افزود: شهرداری باید تکلیف مبالغی که از طریق اجاره این تابلوها دریافت می‌کند را مشخص کند چون طبق بررسی‌ها و استعلامات صورت گرفته در سال 96 اجاره ماهانه هر یک از این تابلوها کمتر از ماهی پنج میلیون نبوده و بدون شک این مبلغ امسال و سال‌های بعد افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

محمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ضرورت ورود اداره کل بازرسی شهرداری جهت پیگیری وضعیت قرارداد سطل زباله‌های خریداری شده برای مناطق مختلف شهر تاکید کرد و توضیح داد: گزارش مشخصی در خصوص وضعیت این قراردادها و مبالغی که در این خصوص از سوی شهرداری پرداخت شده وجود ندارد.

عضو شورای شهر کرج همچنین بر وضعیت ابهام آمیز قرارداد ایجاد حوضچه‌های مدیریت شیرابه در حلقه دره نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه قرارداد جامعی در خصوص وضعیت قراردادهای مربوط به این حوضچه‌ها و مبالغی که برای ایجاد آنها پرداخت شده وجود ندارد.

وی اظهار کرد: علاوه براین، باید صلاحیت مهندسین و بازرسانی که بر فعالیت این حوضچه‌ها نظارت دارند نیز بررسی شود.

در بخش دیگری از این جلسه مهدی حاجی قاسمی نیز با تاکید بر ضرورت شناسایی نقاط بحرانی شهر در زمان بارش باران ابراز کرد: باید از فرصت شناسایی نقاط بحرانی و معابری    که با کمترین بارش دچار آبگرفتگی می‌شوند استفاده کنیم تا دیگر شاهد تکرار اتفاقات ناخوشایند چند هفته قبل نباشیم.

عضو شورای شهر خاطر نشان کرد: مدیریت شهری کرج باید با تمام توان برای اصلاح مشکل معابر اقدام کند تا مردم در بارندگی‌ها دچار مشکل نشوند.

وی افزود: بدون شک یکی از راه‌های پیشگیری از آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی، هدایت و کنترل آب‌های سطحی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی توضیح داد: باید برای جلوگیری از بحران در زمان بارندگی برنامه و گزارش جامعی از سوی شهرداری تهیه شود و بر مبنای آن اقدامات لازم در این خصوص صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار