​مدیرعامل بانک صادرات ایران در جمع مدیران و همکاران استان البرز بر مشتری‌مداری و توجه به شرایط مشتری برای حل مشکلات تاکید کرد و گفت: هیچ چیز مهمتر از رویارویی با مشتری نیست و از این رو باید برای مشکلات مشتریان راه حل‌های ویژه یافت.
کد خبر: ۶۱۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 11 June 2018

به گزارش تابناک : حجت‌اله صیدی با بیان اینکه باید برای حل مشکل مطالبات، راه‌حل داشته باشیم، افزود: مطالبات کلان با نسخه‌های صاف، ساده و مستقیم حل نمی‌شود بلکه باید برای آنها راه حل‌های برنامه‌ریزی شده‌ای یافت و حتی اشکالات فنی عادی نباید ما را از ارائه راه حل‌های حرفه‌ای در وصول مطالبات و حل مشکلات مدیونین باز بدارد.

وی با بیان اینکه آنچه که حرف می‌زند اعداد و ارقام است که خوشبختانه در استان البرز پیشرفت خوبی را نشان می‌دهد، از عملکرد همکاران بانک در این استان ابراز رضایت کرد و خواستار افزایش منابع این استان به ۱۰۶ هزار میلیارد ریال تا پایان سال شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم برای تسریع راه‌اندازی دفتر کارگزاری بانک صادرات ایران در بورس کالای استان البرز برای افزایش فعالیت در بورس کالای ایران دستورات لازم را صادر کرد و همچنین بر تسهیل فعالیت ارزی شعب، تقویت سامانه‌های بانکداری الکترونیک و رفع مشکلات سامانه «نیما» در تخصیص ارز تاکید کرد.

در این مراسم همچنین رضاصدیق عضو هیئت مدیره بانک، ضمن اشاره به قدمت ۶۶ ساله بانک در ارائه خدمت به مردم کشور و دارا بودن بیشترین سهم بازار طی سال‌های گذشته، اظهار امیدواری کرد که با ادامه روند کنونی این بانک به جایگاه ویژه خود در اقتصاد کشور باز گردد.

وی با مقایسه آماری عملکرد مدیریت شعب استان البرز با شبکه شعب بانک، گفت: وضعیت بانک صادرات ایران در استان البرز در اکثر شاخص‌ها بسیار مناسب و عالی بوده است.

عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران، در ادامه از عملیاتی شدن «سامانه اعتباری معاملات» و توسعه «سوپر مارکت مالی» در آینده نزدیک خبر داد.

در ابتدای این مراسم، ابوالفتح سامان پور مدیریت شعب استان البرز، گزارشی از عملکرد این استان ارائه داد. همچنین مجیدگرجی به نمایندگی از روسای شعب استان، امید محقق و آمنه نیازی به نمایندگی از کارکنان صف و ستاد به بیان نطقه نظرات خود پرداختند و از ۸ رئیس شعبه برتر و ۱۰ نفر از کارکنان بانک در استان تقدیر شد.

 

 

 

منبع : روابط عمومی بانک صادرات 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار