مطابق جدیدترین آمار معاملات ثبت‌شده در استان تهران یک واحد مسکونی ۱۱۰ متری در آجودانیه به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان و آپارتمان ۷۰ متری در ابوذر به قیمت ۱۹۴ میلیون تومان فروخته شده است.
کد خبر: ۶۱۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 15 June 2018

به گزارش تابناک : افزایش قیمت در بازار مسکن فروکش کرده، برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند این بخش روند ورود به دوران رکود را آغاز کرده و از اواخر تابستان امسال این رویه با کاهش تقاضا تشدید خواهد شد. در این وضعیت آمار معاملات مسکن نیز به دلیل کاهش قدرت خرید مردم روند نزولی را طی می‌کند.

گرچه در این بین برخی ترجیح می‌دهند در شرایط نابسامان کنونی وارد بازار شده و با استفاده از تسهیلات با سود بالا خانه‌دار شوند. بازار مسکن پایتخت این روزها جو آرامی را از منظر معاملات پشت سر می‌گذارد، گرچه مراجعه به بنگاه‌های املاک همچنان ادامه دارد اما "صبر" برخی مالکان برای گران شدن بیشتر باعث شده تا معاملات کمتری در مقایسه با سال گذشته ثبت شود که نمونه‌هایی از آنها در ادامه می‌آید؛

در منطقه 4 محله مجیدیه یک واحد 84 متری نوساز 23 خرداد (چهارشنبه) با قیمت 510 میلیون تومان معامله شده است، یعنی متری کمی بیش از 6 میلیون تومان. یک واحد 60 متری 5 سال ساخت در ارامنه جنوبی با قیمت هر مترمربع 5 میلیون و 878 هزار تومان و قیمت کل 348 میلیون تومان معامله شده است.

یک واحد مسکونی 80 متری 27 ساله در پیکان‌شهر با قیمت 430 میلیون تومان، آپارتمان 90 متری 5 ساله در ابوذر با قیمت 690 میلیون تومان (هر مترمربع 7.6 میلیون تومان) و یک واحد مسکونی 70 متری 2 سال ساخت در همین محله (ابوذر) با قیمت 194 میلیون تومان یعنی هر مترمربع 2.7 میلیون تومان فروخته شده است.

همچنین یک واحد مسکونی 94 متری واقع در پونک با عمر یک سال به قیمت کل 872 میلیون تومان معامله شده است.

یک دستگاه آپارتمان 90 متری 7 سال ساخت در منطقه 21 محله باشگاه نفت به قیمت 620 میلیون تومان، یک واحد مسکونی 110 متری با عمر 12 سال در آجودانیه به قیمت 750 میلیون تومان با واحد مسکونی 62 متری 20 سال ساخت در آپادانا به قیمت 365 میلیون تومان در سامانه کد رهگیری ثبت شده است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار