کد خبر: ۶۱۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 17 June 2018
    معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر 6 نفر دیگر از جانباختگان سانحه هوایی نیز در مرحله جست و جو و شناسایی هستند که تا مشخص‌ شدن تمامی پیکرهای جانباختگان این سانحه هوایی، عملیات جست و جو ادامه دارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عزیز فیلی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:عملیات جست و جوی بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هنوز زمان معینی برای اتمام آن مشخص نشده است.
وی اضافه کرد: از زمان آغاز عملیات جست و جوی پیکرهای جانباختگان این سانحه دلخراش بقایای 60 پیکر شناسایی شده است که از این تعداد پیکر 53 نفر از آنها احراز هویت و تحویل خانواده های آنان شده است.
فیلی بیان کرد: پیکر هفت نفر دیگر ظرف چند روز آینده به خانواده هایشان تحویل داده می شود.
وی عنوان کرد: پیکر 6 نفر دیگر از جانباختگان سانحه هوایی نیز در مرحله جست و جو و شناسایی هستند که تا مشخص‌ شدن تمامی پیکرهای جانباختگان این سانحه هوایی، عملیات جست و جو ادامه دارد.
پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن 1396، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار