مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز از وجود یک میلیون و 285 هزار اشتراک برق در استان خبر داد و گفت: با رعایت مصرف توسط مشترکان، در ماه‌های گرم پیش رو شاهد خاموشی نخواهیم بود.با رعایت مصرف توسط شهروندان به مرز خاموشی نخواهیم رسید اما اگر مردم رعایت نکنند و مصرف بیش از ظرفیت به شبکه تحمیل شود به صورت خودکار برق شبکه قطع خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 18 June 2018

به گزارش البرز تابناک : ناصر اسکندری در خصوص احتمال بروز خاموشی در البرز طی ماه‌های آتی گفت: با رعایت مصرف توسط شهروندان به مرز خاموشی نخواهیم رسید اما اگر مردم رعایت نکنند و مصرف بیش از ظرفیت به شبکه تحمیل شود به صورت خودکار برق شبکه قطع خواهد شد.

اسکندری افزود: خاموشی یا عدم خاموشی به نحوه مصرف برق توسط شهروندان بستگی دارد؛ در عین حال برنامه‌ای برای خاموشی برنامه‌ریزی شده ناشی از کمبود نداریم.

وی از افزایش تعداد مشترکان برق استان طی یک سال گذشته گفت و تصریح کرد: در این مدت 30 هزار انشعاب به انشعابات برق استان اضافه و مصرف برق بیشتر شده است بنابراین لازم است مشترکان در مصرف برق صرفه‌جویی را لحاظ کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز از وجود یک میلیون و 285 هزار اشتراک برق در استان خبر داد و افزود: کمتر از نیم درصد اشتراکات برق استان به بخش صنعت اختصاص دارد اما همین میزان 30 درصد انرژی برق استان را مصرف می‌کند.

اسکندری افزود: 18 درصد برق استان نیز در سیستم‌های سرمایشی مصرف می‌شود که با گرم شدن هوا به صورت همزمان به شبکه تحمیل می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما برای بهبود وضعیت مصرف برق در استان، آموزش‌ به شهروندان است تا با مصرف درست از بروز خاموشی‌های ناخواسته جلوگیری شود.

این مسئول در خصوص انشعابات غیرمجاز برق در استان نیز گفت: آمار دقیقی از انشعابات غیرمجاز استان وجود ندارد اما طبق قانون جدید این انشعابات در حال کنترل شدن است و فقط در ساوجبلاغ برای پیگیری جدی این موضوع به همکاری فرمانداری نیاز است.

وی تصریح کرد: بر این اساس انشعابات غیرمجاز به صورت اشتراک موقت سه ساله در می‌آید و در این مدت مشترک فرصت دارد وضعیت انشعاب خود را پیگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار