رئیس هیات فوتبال استان کرمان گفت: با کاهش سهمیه داوران استانها برای حضور در رقابت های لیگ برتر فوتسال، تعداد داوران این استان نیز کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۲۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 18 June 2018

علی قرایی  افزود: با توجه به هدف گذاری انجام شده در کمیته داوران سال آینده تعداد داوران اعزامی به این مسابقات افزایش خواهد یافت.
وی اظهار داشت: هیات فوتبال استان کرمان از هیچ کمکی در راه تعالی و توسعه داوری این استان دریغ نخواهد کرد و همواره با تمام توان از داوران این استان حمایت می کند.
رئیس هیات فوتبال استان کرمان با اشاره به برگزاری دوره های داوری پیش فصل لیگ برتر فوتسال گفت: داوران این استان نیز در این دوره ها باید با هم یکدل باشند، زیرا موفقیت در اتحاد و همدلی است.
وی ادامه داد: اخلاق مداری از شعارهای اصلی هیات فوتبال استان کرمان است و باید اخلاق نیز سرلوحه فعالیت های داوران این استان باشد.
قرایی با تاکید بر اینکه اقدامات مناسبی در داوری کرمان در حال انجام است افزود: هیات فوتبال این استان زمینه را برای حضور داوران کرمانی در میادین آسیایی فراهم خواهد کرد.
وی اضافه کرد: کرمان ظرفیت خوبی در داوری دارد و این استان مهدیه رشیدی رنجبر را به عنوان داور بین المللی به دنیا معرفی کرده است و آینده خوبی در انتظار داوری این استان است.
داوران انتخابی از استان کرمان برای حضور در رقابت های لیگ برتر فوتسال صبح امروز (دوشنبه) عازم کلاس داوری پیش فصل شدند و مورد بدرقه رئیس هیات فوتبال این استان قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار