استاندار البرز در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراه شهید همت، با اشاره به پیشرفت 87 درصدی کار، گفت: با اهتمام ویژه استانی و کشوری، ادامه بزرگراه تا پایان سال جاری، تکمیل می شود.
کد خبر: ۶۲۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 19 June 2018

به گزارش تابناک : محمد علی نجفی صبح امروز در بازدید از پروژه ادامه‌بزرگراه همت در البرز که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، افزود: با توجه به اهمیت پروژه همت برای تسهیل در ترددهای کشوری که بر دوش استان البرز است، این امر با جدیت ویژه ای دنبال می شود.

وی با عنوان اینکه سرعت اجرای پروژه مناسب بوده و موانع استانی آن رفع شده است،خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلات مالی که به جد درصدد حل و رفع آن هستیم، انتظار می‌رود تا پایان سال جاری شاهد اتمام پروژه همت باشیم.

نجفی با بیان اینکه پروژه با توجه به شرایط و منابع مالی پیشرفت مناسبی داشته است، اضافه کرد: منابع استانی، اعتباری و کشوری برای اجرای این پروژه کافی نیست.

استاندار البرز گفت: امید است تا پایان سال پروژه همت در البرز به جمع بندی نهایی برسد.

وی افزود: امروز هم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، برای خرید مواد اولیه در مسیر پروژه، رقمی اختصاص داده شد.

تخصیص اعتبار جدید به بزرگراه شهید همت

خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از تخصیص اعتبار 56 میلیارد تومانی برای تکمیل بزرگراه همت، خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه با اعتبار 160 میلیارد تومان، برآورد شده که از این مبلغ، 70 درصد سهم دولت و 30 درصد سهم بخش خصوصی است.

وی با عنوان اینکه واحدهای مسکونی و سایر املاک خصوصی که در مسیر بزرگراه وجود دارد، باید تملک شود، افزود: تعدادی از واحدهای مسکونی در مسیر این پروژه خریداری و تخریب شده است و انتظار می رود با تخصیص اعتبار جدید، این موانع برداشته و بزرگراه تا پایان سال 97، تکمیل شود.

 

 

منبع : ایلنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار