مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان گفت: در سال گذشته نزدیک به 20 درصد درآمد راه‌آهن کشور در اداره کل راه‌آهن اصفهان تأمین شده که این اداره کل با 14 درصد رشد نسبت به سال گذشته و با 14.5 میلیون تن بار رتبه نخست تخلیه بار در کشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۶۲۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 20 June 2018

به گزارش تابناک : سید رضا سادات‌حسینی صبح امروز در هفتمین گردهمایی رؤسای امور اداری و مسؤولان امور عمومی واحدهای ستادی و مناطق شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مهم‌ترین عامل اصلی همه اتفاقات سازمان‌ها بحث منابع انسانی است.

وی با بیان این‌که بزرگ‌ترین سرمایه سازمان‌ها نیروی انسانی است، افزود: بارها این موضوع مطرح شده اما مهم این است که همه ما به این حقیقت باور داشته باشیم.

مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان گفت: عامل انسانی عامل اصلی کلیه اتفاقات خوب و بد است، آمارها نشان می‌دهد که بیش از 60 درصد اتفاقاتی که در راه‌آهن کشور رخ داده، مربوط به نیروی انسانی بوده چراکه عامل اصلی بهره‌وری نیز نیروی انسانی است.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه نقش مسؤولان منابع انسانی نیز نقشی کلیدی است چراکه که تجربه نشان داده مسؤولانی که به منابع انسانی اهمیت داده‌اند به موفقیت رسیده‌اند.

سادات‌حسینی یادآور شد: در سال گذشته نزدیک به 20 درصد درآمد راه‌آهن کشور در اداره کل راه‌آهن اصفهان تأمین شده که این اداره کل با 14 درصد رشد نسبت به سال گذشته و با 14.5 میلیون تن بار رتبه نخست تخلیه بار در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: با احتساب جمع ضرایب ایمنی و بهره‌وری اداره کل راه‌آهن استان اصفهان توانسته رتبه نخست کشور را به نام خود ثبت کند.

مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان با بیان این که با راه‌اندازی قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران، زمان این سفر به 2.5 ساعت کاهش می‌یابد، اضافه کرد: راه‌آهن استان اصفهان در 3 ماهه اخیر 70 درصد در تن کیلومتر، 45 درصد در تناژ بارگیری و 18 درصد در تناژ تخلیه رشد داشته است.

وی در پایان اذعان داشت: از نگاه استانی، راه‌آهن اصفهان با 17.5 میلیون تن نزدیک به 30 درصد حمل بار کشور را به خود اختصاص داده و امید داریم که از این عدد بالاتر برود؛ در بحث مسافر نیز با داشتن 8 درصد به میانگین کشوری نزدیک هستیم.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار