سید‌حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی درباره مقابله با تأمین مالی تروریسم و همچنین مقابله با پولشویی، در مجلس خبر داد و گفت: نمایندگان در هفته آینده دراین‌باره تصمیم‌گیری می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 23 June 2018

به گزارش تابناک : وی افزود: در طرحی که تدوین شده قطعاً مضرات و محسنات پیوستن به کنوانسیون‌های ذکرشده در نظر گرفته می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نمایندگان پیش از این در مجلس قانون مقابله با تأمین مالی تروریسم را تصویب کرده‌اند، ادامه داد: با طرحی که در روزهای آینده به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌شود می‌توانیم آن را تکمیل کنیم.

نماینده مردم ورامین در مجلس تصریح کرد: دولت نیز می‌تواند در این زمینه لایحه جدیدی را به مجلس ارائه دهد.

نقوی حسینی در توضیح دلایل تدوین طرح مذکور در مجلس، اظهار داشت: با توجه به اینکه تا کنون اروپایی‌ها درباره اجرای برجام به ما تضمین‌های لازم را نداده‌اند و همچنین به‌دلیل اینکه مشخص نیست که انتهای چنین کنوانسیونهایی چیست، لذا تدوین چنین طرح‌هایی در مجلس ضروریست.

نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به دیدار روز گذشته نمایندگان با مقام معظم رهبری و مسائل مطرح‌شده در این نشست، گفت: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب به‌نظر می‌رسد بحث پیوستن به کنوانسیون «FATF» در مجلس منتفی شده است.

 

 

منبع: افکارنیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار