بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو دختران خردسال کشور با قهرمانی تیم استان البرز در شهر شاهدیه شهرستان یزد پایان یافت .
کد خبر: ۶۲۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 23 June 2018

به گزارش تابناک : این مسابقات که در پنج وزن پیگیری شد، تیم البرز با کسب سه مدال طلا ، 2 نقره و یک برنز و با 69 امتیاز قهرمان شد ، مازندران با تصاحب یک طلا، 2 نقره و سه برنز و 56 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و همچنین تیم تهران با یک طلا، 2 نقره و 2 برنز و 56 امتیاز عنوان سومی این مسابقات را بدست آورد.

این مسابقات  از روز  پنجشنبه 31 خرداد ماه 1397 با حضور 397 تکواندوکار دختر شامل 32 تیم از 31 استان در ورزشگاه 6 هزار نفری شاهدیه یزد به مدت 2روز برگزار شد.

ورزشکاران آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران و توابع، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی ، رضوی و شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان ، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در این رقابت ها حضور داشتند.

همچنین در پایان رقابت های یادشده ، مسابقات قرائت قرآن که همزمان با رقابت تکواندو کاران برگزار شد ، نادیا عابدینی از البرز عنوان نخست را به دست آورد، فاطمه زهرا محمدپور از چهارمحال و بختیاری بر سکوی دوم ایستاد و ریحانه مقامی از قزوین و آرزو کرمی از زنجان به صورت مشترک سوم شدند.

مسابقات تکواندو بخش پسران نیز به مدت 2 روز و قبل از شروع رقابت های دختران در یزد برگزار شد که تیم های گیلان ، تهران و زنجان به ترتیب با67 ، 51 و 48 امتیاز اول تا سوم شدند.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار