معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: 400 پایگاه تابستانی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در این استان ساماندهی شد.
کد خبر: ۶۲۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 23 June 2018

به گزارش تابناک : مسعود مهران نیا روز شنبه افزود: برای این پایگاه ها 150 نوع فعالیت در11 محور مهارتی در مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی درنظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت : آموزش مهارت‌های سبک زندگی ایرانی -اسلامی ، قرآن، نهج البلاغه ، مطالعه، مهارت های فنی و حرفه‌ای، پرورش گیاهان ، گلدوزی، گلیم‌بافی و ورزشی در این 11 محور گنجانده شده است.
وی بیان داشت: دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی به مدت 8 هفته اوقات فراغت خود را با برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری ، ورزشی و علمی سپری خواهند کرد. 
وی با اشاره به اینکه فعالیت پایگاه های تابستانی مدارس از هفته اول تیرماه آغاز می شود، اضافه کرد: تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های امسال پایگاه‌های تابستانی برمحور مهارت آموزی متمرکز شده است .
وی تصریح کرد: پایگاه‌های تابستانی در مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی سازماندهی شده و برنامه های اردویی برای دانش آموزان پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه فعالیت پایگاه های تابستانی تا اواسط شهریورماه ادامه دارد، یاد آور شد: برنامه‌های بسیار متنوع و خوبی برای برپایی پایگاه‌ها و اردو‌های تابستانی مدارس در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در البرز تا کنون نشست های مختلفی با نمایندگان 18 دستگاه های اجرایی فعال در استان برگزار شده است تا با هم افزایی دستگاه ها از جزیره ای عمل کردن در این بخش مهم تا حدودی جلوگیری شود.
وی ادامه داد: در سال گذشته 100 هزار دانش آموز البرزی تحت پوشش برنامه های پایگاه های تابستانی قرار گرفتند.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار