مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی و روند افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 23 June 2018

به گزارش تابناک : احد وظیفه ، افزود: امروز و فردا (۲ و ۳ تیرماه) در ساعات بعد از ظهر در مناطق شمالی آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز در سمنان و شرق تهران، رشد ابر و رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: در ساعات بعد از ظهر فردا و پس فردا (۳ و ۴ تیر ماه) در برخی نواحی استان سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز(۲ تیرماه) در استان‌های ایلام، خوزستان، جنوب کرمانشاه و در برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق این استان‌ها همراه با خیزش گرد و خاک است. طی دو روز آینده نیز در قم و جنوب سمنان به علت وزش باد نسبتا شدید احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

وی افزود: امروز و فردا ( ۲ و ۳ تیرماه) خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران، فردا و پس فردا (۳ و ۴ تیرماه) صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر همراه با وزش باد در پاره‌ای نقاط غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای هوا طی فردا (۳ تیرماه) ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد است و دمای هوای تهران پس فردا (۴ تیرماه) در گرمترین زمان به ۳۸ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار