استاندار البرز گفت: ستاد بازآفرینی و احیای بافت‌های فرسوده باید برای تمام مدیران استان البرز جدی در نظر گرفته شود.افرادی که به عنوان مسئول میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرند باید بهترین کارشناسان آن اداره باشند و افرادی با تجربه و خُبره مسئولیت را بپذیرند.
کد خبر: ۶۲۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 23 June 2018

به گزارش تابناک البرز : محمدعلی نجفی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: ستاد بازآفرینی و احیای بافت‌های فرسوده باید برای تمام مدیران استان البرز جدی در نظر گرفته شود.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند به بازآفرینی شهری و مناطق حاشیه‌نشین کمک کنند، افزود: بازآفرینی و احیا بافت‌های فرسوده سبب ایجاد اشتغال می‌شود و مدیران باید درباره احیا بافت‌های فرسوده مناطق شهری و حاشیه‌نشین گزارش ارائه دهند.

وی در ادامه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و در بخش دیگری از صحبت‌های خود به میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان البرز اشاره کرد و گفت: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف به ایجاد میز خدمت هستند.

نجفی با بیان اینکه میز خدمت با میز راهنمایی در ادارات تفاوت دارد، اظهار کرد: افرادی که به عنوان مسئول میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرند باید بهترین کارشناسان آن اداره باشند و افرادی با تجربه و خُبره مسئولیت را بپذیرند.

پیش از این گزارشی تحت عنوان "بیکاری, بزهکاری و فعالیت‌های ضد امنیتی ارمغان حاشیه‌نشینی 700 هزار نفری در استان البرز" در تاریخ 30 خرداد در تسنیم منتشر شده بود که به مسئله حاشیه‌نشینی در البرز پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار