مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز با اشاره به راه اندازی میز خدمت این اداره از آغاز عملیات احداث پردیس تئاتر کرج، خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 24 June 2018
به گزارش تابناک : ناصر مقدم، گفت: بر اساس دستورالعمل ریاست جمهوری و تاکید استاندار البرز، میز خدمت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از امروز به صورت رسمی آغاز بکار کرد.

وی با عنوان اینکه همه مراجعات باید در قالب میز خدمت، صورت گیرد، افزود: تا اوایل هفته آینده، توزیع آگهی های دولتی مربوط به نشریات نیز در این میز خدمت، انجام خواهد شد.

مقدم با اشاره به آغاز عملیات احداث پردیس تئاتر کرج، اظهار داشت: در این پردیس، 3 سالن اجرای تئاتر و تمرین نمایش به ترتیب، دارای ظرفیت 150، 200 و 250 صندلی، احداث می شود.

وی ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته برای این مجموعه نمایشی از اعتبارات سال 96 و معادل 9 میلیارد ریال است که امیدوارم تخصیص اعتبار سال 97 نیز معادل همین مبلغ باشد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به مساحت حدودی یک هزار و 100 مترمربعی این مجموعه فرهنگی، اذعان داشت: در صورت تکمیل پلاتوها، شاهد جهش خوب از لحاظ ایجاد و گسترش سالن های نمایشی در استان خواهیم بود که این امکان در رشد تئاتر استان، نوید بخش است.

مقدم با یادآوری مذاکرات انجام شده با شورای شهر کرج، تصریح کرد: در صورت همکاری مساعد کمیسیون فرهنگی و اعضای شورای شهر و همچنین به شرط تخصیص اعتبار سالجاری، می توان امیدوار بود که سال 98، پردیس تئاتر کرج به مجموعه ظرفیت های فضایی فرهنگی استان، اضافه شود.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو به سفر استانی اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اشاره کرد و گفت: با توجه به تفاهم نامه ای که بین وزیر و استاندار البرز، منعقد شده، تعهدات طرفین برای 3 سال، مشخص است که پیگیری آنها از ناحیه استاندار البرز، جزو وظایف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی خواهد بود و از طرف وزیر به مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد، محول شده که موظف به پیگیری اجرای توافقات انجام شده، هستند.

مقدم افزود: بخش عمده ای از تعهدات، حمایت مادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان است و بخش دیگر، حمایت از پروژه های عمرانی است که احداث پردیس تئاتر کرج را نیز شامل می شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، استان البرز، گفت: استانداری در تفاهم نامه مذکور، قول مساعد داده که تا 2 سال آینده نسبت به تکمیل پروژه های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر، همکاری لازم را داشته باشد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: پاره ای از موارد این تفاهمنامه نیز به تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی استان و حمایت همه جانبه از فعالیت هایی است که در قالب برنامه های اداره کل، مصوب شده است و در نهایت عملیاتی شدن تمام این موارد، پیگیری و دنبال خواهد شد.
 
 
منبع : صدای ایران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار