قیمت سکه طرح جدید در بازار امروز تهران با کاهش ۵ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۸۲۰هزار تومان رسید،قیمت هر دلار آمریکا نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۵۱ تومان تعیین شد.
کد خبر: ۶۲۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 24 June 2018

به گزارش تابناک : قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز یکشنبه سوم تیر ماه ۹۷ در بازار تهران با ۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز شنبه، ۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان تعیین شد.
همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۸۳ هزار تومان رشد قیمت نسبت به روز شنبه، ۲ میلیون و ۶۶۳ هزار تومان داد و ستد شد.
از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۹۲ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز شنبه، یک میلیون و ۳۸۲ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۳۴ هزار و پانصد تومان رشد قیمت نسبت به روز شنبه ۷۴۴ هزار و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.
بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان رشد نسبت به روز شنبه با قیمت ۴۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۲ هزار و ۹۳۰ تومان رشد ۲۵۲ هزار و ۱۱۰تومان قیمت خورد.
با این حال طبق اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۵۱ تومان تعیین شد. نرخ هر یورو نیز بدون تغییر ۴ هزار و ۹۵۳ تومان هر پوند نیز بدون تغییر به ۵ هزار و ۶۳۸ تومان قیمت‌گذاری شد.

 

 

منبع : بنکر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار