معاون ورزشی باشگاه اکسین البرز گفت:در فصل جدید یک هدف داریم آن هم صعود به لیگ برتر است چون معتقدم فوتبال البرز از پتانسیل بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۶۲۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 24 June 2018

به گزارش تابناک : امین رنجکش در ارتباط با آخرین وضعیت نماینده البرز در لیگ آزادگان گفت: در این هفته و پس از مذاکرات مثبتی که با فراز کمالوند داشتیم به او توافق نهایی رسیدیم و قرار است این مربی در فصل جدید لیگ دسته اول هدایت اُکسین البرز را بر عهده داشته باشد.

وی ادامه داد: در فصل جدید یک هدف‌داریم آن‌هم صعود به لیگ برتر است چون معتقدم فوتبال البرز از پتانسیل بالایی برخوردار است و این استان این توانایی را دارد تا تیمی در لیگ برتر کشور داشته باشد.

معاون ورزشی باشگاه اُکسین در ارتباط با فصل نقل و انتقالات گفت: سرمربی تیم نظر نهایی را در خصوص جذب بازیکن جدید خواهد داد و باب مذاکره را با چند بازیکن لیگ برتری باز کردیم و پس از توافق نام آن‌ها اعلام خواهد شد.

رنجکش در خصوص تعامل با مسئولان ورزشی استان گفت: خوشبختانه در روز شنبه جلسه خوبی را با مدیرکل ورزش و جوانان البرز برگزار کردم وی حمایت خود را از مجموعه اُکسین البرز اعلام کرد و این امیدواری است که در این فصل بدون دغدغه و حاشیه به دیدار حریفان برویم.

رنجکش در پایان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های باشگاه تشکیل تیم‌های پایه است که حضور بازیکنان بومی البرز باعث خواهد شد تا پشتوانه خوبی برای آینده این باشگاه باشد.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار